Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra G; Trillend voorruit rubber + sideskirt vraagje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 november 2011 om 15:21 #17243217
Trillen raamrubber:
Bij mijn astra G laat telkens dat rubber los wat onderaan op de voorruit zit en die kunsstof kap voor de ventilatie. Ik heb er aan zitten denken om het gewoon definitief van te lijmen, maar ja wat als het nou ooit los moet. Als dat rubber los laat is het dan gewoon versleten en zoja weet iemand waar ik deze online kan bestellen?Beschadigde sideskirt
Mijn auto had ik gekocht en later zag ik pas dat de kunststof sideskirt onder de de deuren flink beschadigd is. heeft ze vorige eigenaar flink ergens tegen aan gezeten. Weet iemand hoe je deze los kunt maken en waar deze online te bestellen zijn?of moet ik voor beide materialen gewoon naar de automaterialen zaak gaan?
12 november 2011 om 15:24 #17941739Sideskirts denk ik bij de dealer of bij een groothandel in onderdelen maakt je ook nog wel kans, nadeel is dat je daar vaak een BTW nummer voor moet hebben, en ik denk het rubber ook wel, maar misschien dat een autoglashandel die ook wel kan leveren. Vastlijmen zou ik niet doen want hij moet los in geval van een kapotte voorruit.
12 november 2011 om 15:45 #17941740skirt gewoon op de sloop halen… geven ze wss bijna weg. Of heb je een meegespoten skirt?
12 november 2011 om 15:51 #17941741@Baas J. wrote:
skirt gewoon op de sloop halen… geven ze wss bijna weg. Of heb je een meegespoten skirt?
ongespoten, zwart dus
12 november 2011 om 16:26 #17941742zitten op elke astra… op de sloop mss een tientje ofzo. Bij de dealer ff paar van die nieuwe zwarte plugjes halen om te bevestigen.
Die strip zit ook op elke astra… kan je meteen meenemen.
12 november 2011 om 20:46 #17941743sluit mij aan bij baas j
14 november 2011 om 08:20 #17941744Het voorruit rubber heb ik ook problemen mee gehad. Het komt doordat de strip die onder het rubber zit verroest is. Deze strip klemt om een opstaand omgebogen plaatwerk. Doordat dit geroest is komt het los uit de rubberen strip. Op de sloop kijken heeft niet heel veel zin omdat deze rubbers het meestal allemaal hebben. Een nieuwe kost bij de Opel dealer 35 euro.
14 november 2011 om 08:28 #17941745Sluit me ook aan bij Baas J., en er staan zat Astra’s op de sloop.
Wel jammer dat je je Astra voor de Toyota-dealer fotografeert…. :jerry14 november 2011 om 17:08 #17941746@RISL wrote:
Sluit me ook aan bij Baas J., en er staan zat Astra’s op de sloop.
Wel jammer dat je je Astra voor de Toyota-dealer fotografeert…. :jerryIk ben bang dat die op de sloop ook al redelijk versleten zijn, maar zal eens kijken. Van die foto is natuurlijk een grapje. Het is een foto die ik toendertijd van de advertentiesite afgeplukt heb voordat ik hem kocht. Voorheen had ik een toyota starlet, waarvan die toyota dealer export van oude startlets verzorgde naar afrika. De opel had ik bij hun gekocht en dus de starlet ingeruild.
14 november 2011 om 17:21 #17941747Ik snapte ‘m.
Ik denk dat een ritje naar de sloop en daar even goed kijken toch wel lonend kan zijn ipv alles direct nieuw kopen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.