astra g tellerunit lampjes Forumindex › Forums › Modellen › Astra › astra g tellerunit lampjes Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 2 december 2014 om 19:22 #17269346 smoke_soldierDeelnemer Lid sinds:4 September 2011 goeiedag maten! vraagje: mijn tellerunit werkt prima maar alleen dat schermpje waar de afgelegde kilometers op staan werkt niet meer. ik heb gekeken met een zaklamp en me kilometer stand is wel zichtbaar. zelf denk ik dat het lampje slecht contact maakt of stuk is. is dit betreffende lampje goed zelf te vervangen? of komt daar nog een hoop soldeer bij kijken? alvast erg bedankt! p.s het gaat om een Astra G X18XE1 2 december 2014 om 19:25 #18262977 smoke_soldierDeelnemer Lid sinds:4 September 2011 excuses! een precies hetzelfde topic is al geopend en mijn vraag is daardoor beantwoord. :thumb nogmaals excuses. deze topic kan op slot -offtopic Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen