[Astra G] Stotteren tijdens het rijden (opgelost?!)

Forumindex Forums Modellen Astra [Astra G] Stotteren tijdens het rijden (opgelost?!)

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18147443
    inzane19
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 June 2007

      Willem als dat klopt wat jij zegt en hij blaast flink, heb jij dan een idee wat het kan zijn waardoor mijn blok schokt en stottert?

      #18147444
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Verbruikt de motor olie?? en zo ja, Hoeveel??

        hij mag best blazen, Brommend geluid bij dop los..

        Willem

        #18147445
        inzane19
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 June 2007

          ZO! was me weer een maandje wel..
          Vriendin weg, remklauw vast, veel werk enz enz.

          Maar goed we gaan het weer hebben over auto`s :D


          @wim
          hij heeft voorheen behoorlijk wat olie gebruikt. Viel me op dat ik vaker moest bij vullen dan mijn vorige nissan almera. Op zich niet zo erg want ik kon dat de schuld geven van zwetend blok (denk ik)
          Echter nadat hij meer begon te stotteren heb ik het geprobeerd op te lossen met zo een tube vermogen hersteller.
          In de tussentijd ook nog eens mijn olie en olie filter verangen en nu valt het me op dat ik alweer veel langer doe met deze olie.

          Iemand enig idee wat de symptomen zijn van een vervuilde benzine filter ( IN DE TANK )

          #18147446
          inzane19
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 June 2007

            Uh… is de uitlaat niet gewoon verstopt :S ik lees overal dat soort problemen als schokken, geen goeie top en slechter optrekken…

            Er is al aardig wat gebeurd met de uitlaat namelijk.. kat naad is al eens gebroken en opnieuw gelast, eind demper is mogelijk lek en midden demper is opnieuw gelast..
            Zojuist mn hand op de uitlaat geplaatst en de druk valt reuze mee (kan mn hand er op houden en daarna puft hij gewoon verder) maar dat komt mogelijk omdat de uitlaat lek is.

            #18147447
            miral astra
              Lid sinds:
              9 June 2010

              Compressie meten :agent dat zegt genoeg

              #18147448
              inzane19
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 June 2007

                Beste forum leden,

                Inmiddels alweer een tijd verder en het probleem lijkt dan eindelijk opgelost.

                De distributie snaar was aan vervanging toe dus ik had een kit besteld op mister auto. Ook meteen maar de Vsnaar kit mee gepakt.

                Samen met een collega alles vervangen en terug geplaats.
                Aangezien ik al gewend Was aan het stotteren Is het me ook niet opgevallen of dit weg was of niet.
                In de middag een flesje brandstof reiniger gehaald en toen ik dat er in had gegooid bedacht ik me dat het stotteren weg Was
                Niet echt getest en 2 dagen later de olie vervangen (Incl olie filter en Carter pakking)
                (wel de olie sterk verdund met een goedje)

                En nu lijkt het er toch steeds meer op dat het stotteren weg Is.
                Waardoor het nou opgelost Is weet ik niet. Of de distributie, of de reiniger (wel een goed merk gebruikt en bijna puur gemixt) of de olie.

                #18147449
                Astra G X1.6SZR
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 January 2013

                  Fijn dat je het meldt.
                  Eerder heb je ook al twee keer injectiereiniger gebruikt.

                  Daarom vermoed ik dat het vervangen van je distributiekit de oplossing is.

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.