astra g station boordcomputer probleem.

Forumindex Forums Modellen Astra astra g station boordcomputer probleem.

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270081
    astracorsa
      Lid sinds:
      23 December 2014

      Ik heb sinds kort een astra g station en die geeft in de boordcomputer aan “Dimlicht achterlicht” kan iemand mij vertellen waarvoor hij dat doet terwijl de verlichting het nog gewoon doet? Ook het “dimlicht” van de binnenverlichting doet het nog gewoon.

      #18269337
      johanhummer9
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 May 2011

        ALLE buite verlichting werkt?…….

        En wie ben jij?

        #18269338
        Rob-Epe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 August 2005

          @astracorsa wrote:

          Ik heb sinds kort een astra g station en die geeft in de boordcomputer aan “Dimlicht achterlicht” kan iemand mij vertellen waarvoor hij dat doet terwijl de verlichting het nog gewoon doet? Ook het “dimlicht” van de binnenverlichting doet het nog gewoon.

          Waarschijnlijk niks aan de hand.. wel handig om alvast nieuwe lampjes bij je te hebben.
          Gebeurt hier ook wel eens, meestal gaat t lampje er ook aan niet veel later.

          @ JohanHummer: Hartelijk welkom hoor!

          #18269339
          omegast
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 December 2014

            @Rob-Epe wrote:

            @astracorsa wrote:

            Ik heb sinds kort een astra g station en die geeft in de boordcomputer aan “Dimlicht achterlicht” kan iemand mij vertellen waarvoor hij dat doet terwijl de verlichting het nog gewoon doet? Ook het “dimlicht” van de binnenverlichting doet het nog gewoon.

            Waarschijnlijk niks aan de hand.. wel handig om alvast nieuwe lampjes bij je te hebben.
            Gebeurt hier ook wel eens, meestal gaat t lampje er ook aan niet veel later.

            @ JohanHummer: Hartelijk welkom hoor!

            klopt…heb die melding ook wel eens in mijn omega,terwijl alles wel gewoon doet.wat bij mij soms wel eens helpt is om de lampen,dan weer uit en aan te doen.negen van de tien keer verdwijnt de melding van het scherm.

            #18269340
            astracorsa
              Lid sinds:
              23 December 2014

              Johan hummer9, mijn gehele verlichting werkte de laatste dagen nog goed, maar vandaag ben ik erachter gekomen waarom de astra dat in het display had staan. Mijn opel kan blijkbaar de toekomst voorspellen, want op mijn weg terug van een verjaardag vandaag begon ineens links voor mijn “dimlicht” te knipperen en ging daarna dus uit.
              Dus nu is het lampje dus gewoon kapot, nieuwe erin probleem gefixt en weer wat over mijn astra geleerd.

              Hij geeft dus “dimlicht” en “achterlicht” tegelijk aan als van beide problemen geeft, aangezien ze beide op de zelfde zekering lopen zeer waarschijnlijk.

              En op de “vraag wie ben jij” :
              Mijn naam is Nick ben 27, woon in midden/zuid limburg en ben Eerste monteur landbouwmechanisatietechniek.
              Heb sinds mijn 18de een rode corsa b 1.0 12V gehad die ik met een beetje pijn in mijn hart heb ingeruild op mijn Astra G station 1.6i 8V. En mijn vriendin rijdt ca 5 jaar nu een blauwe corsa b 1.2 16V.

              Ik hoop op leuke en behulpzame ervaringen hier op het forum om mijn opels zo goed te houden als ze nu zijn ( misschien zelfs nog iets beter :thumb ).

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.