Astra G start niet

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G start niet

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276206
    oklim
      Lid sinds:
      26 February 2010

      Hoi Krijg mijn Astra g niet meer aan de praat de vergrendeling doet het niet meer en hij start niet meer
      Mijn vrouw had het raam op gelaten heb toen via het knopje de auto op gedaan en afgesloten heb hem 3 dagen niet gebruik en nou ging hij niet meer op met de cv en start niet meer heb met de afstandbediening de cv ge reset maar doet niks denk tot de startblokkering het niet doet is er een truc om die weer te activeren of word dat Opel garage wat ook een probleem word hem daar te krijgen btw zit een nieuwe accu in dus dat is het ook niet bvd M Gerards

      #18316613
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Als de auto niks meer doet en nergens meer op reageert dan zal zeer waarschijnlijk toch de accu leeg zijn, nieuw of niet, ook nieuwe accu’s raken leeg als ze niet bijladen of als er bijvoorbeeld een lekstroom is.
        Dus meet eerst je accu door, check dan of je accu bij laadt.

        #18316614
        oklim
          Lid sinds:
          26 February 2010

          Als ik hem op contact doe brand alles dus als de accu leeg is moet je hem toch minimaal open krijgen de accu is een maand oud en 3 dagen niet mee gereden kan hij toch nooit leeg zijn ?

          #18316615
          midnight black
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 December 2011

            Meet toch maar door en check ook de zekeringen, met name de hoofdzekeringen onder de langwerpige zwarte doos onder de motorkap.

            #18316616
            Maurice89
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 October 2009

              Het is tenslotte een oude auto. Lekspanning komt vaak voor.

              #18316617
              Maatie
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 January 2014

                Drie dagen uitstaan moet gewoon kunnen. Laad de accu even op met een acculader. Wellicht zijn de lichten aan blijven staan, of de radio.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.