Forumindex › Forums › Modellen › Astra › astra g stabilisatorstang vraag
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 november 2012 om 22:01 #17253014
hallo
ik ben nieuw hier hoop dat jullie mij kunnen helpenik heb een Astra 1998 x18xe1 station
auto rijd lekker en goed
maar vind het erg balen dat de auto zo hangt in de bochten
wil wel verlagen maar de auto moet geen stuiter bak worden
schokdemper heb ik week geleden vervangen daar licht het niet aanik wilde graag een stabilisatorstang h&r van 24mm maar deze zijn niet voor de station en sedan
ik dacht dat het allemaal het zelde was????kan ik dan toch een van h&r erop zetten??
en of wat moet ik daar voor aanpassen
pleas helpgroete 16jaar opel driver
22 november 2012 om 10:51 #18076550Je vind de station erg hangen in de bochten. Heb je al gekeken naar de stabilisator miesschien zijn ze wel aan vervanging toe. Heb ik namelijk zelf ook gehad.
Naderhand heb ik mijn astra g 2.0 16V DI verlaagd met sport II veren die zijn 2 cm lager dan standaard. En het rijdt heerlijk strak door de bochten.
22 november 2012 om 10:59 #18076551poly bussen plaatsen, veerpootbrug voor en achter. en dan hoef je em alleen nog andere schokkers en veren te plaatsen.. als je het mij vraagt :P
22 november 2012 om 16:49 #18076552poly bussen heb ik ook naar zitten kijken
maar dan wel gelijk alles dan maar ;)
maar wil wel ander schokdempers plaatsen
maar wil niet hebben dat d auto zo stuitert
het moet wel wat comfortabel rijden
heb wel een corsa gehad rijd wel erg leuk maar niet voor een station22 november 2012 om 19:52 #18076553als je gaat verlagen en,andere schokbrekers gaat plaatsen laat de goedkope zoals vmaxx links leggen deze stuiteren erg waardoor je ook minder grip heb.
ik ben zelf er te spreken over intrax hda schroefset ,deze blijft zeer comfortabel bij verlagen en , je auto plakt aan de weg ,zijn wel erg prijzig .
22 november 2012 om 20:50 #18076554Ik zou ook eerst voor de sport veren gaan van opel. Origineel van astra G sport.
Deze zijn 2e hands nog wel een keer te vinden, en dus is goedkoop, auto word wel iets stugger en gaat minder hangen in de bochten.
Mocht het dan nog te veel worden dan kun je andere stappen ondernemen
Maar ik weet het niet zeker hoor, maar zit er momenteen ook een stabilisatorstang onder de auto? Dacht dat die altijd standaard onder alle astra’s zaten. In dat geval denk ik dat et verschil minimaal is als je kiest voor een ‘sport’ stabilisatorstang.
22 november 2012 om 22:16 #18076555zou graag weten of eentje van een coupe ook past
op een stationof waarom h&r stabilisatorstang niet voor station is
verlagen wil ik wel maar dan als laatste optie
23 november 2012 om 06:12 #18076556Van de coupe pas maar heeft weinig of geen nut. Zijn twee type stangen een dunnere en dikkeren, maar veelal zijn ze gelijk bij de astras. Dus zie daar het nut niet van in. De stabilisatorstangen aan de veerpoot nog goed?
Poly bussen vangt het hangen in de bochten vrijwel niet op dus heeft geen zin daarvoor. Stabilisatorstang achter maakt wel erg veel verschil. (niet orgneel) maar zijn er wel te krijgen.
Ik zou gaan voor verlagen op orginele dempers je kunt maximaal 4cm zakken op orginele dempers, zonder problemen te krijgen en gaat het niet heel erg van stuiteren. Tenzij je 18 inch wielen dr onder hebt.
23 november 2012 om 09:50 #18076557Ik ben zelf zeer tevreden met mijn verlaging met orginele sport II veren 2cm lager. En mijn hatchback licht zeer strak op de weg met mijn 18 inche velgen. NU met winterbanden 15inch rijd nog altijd strak door de bochten maar het hobbelt wat meer i.v.m. winter band veel hoger is dan mijn 18 inchers.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.