Astra g sport toen en nu

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Astra g sport toen en nu

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Shane_Astra_g
    Deelnemer

ja, ik had die vraag ook gesteld aan hem. hij noemde geen prijs, maar hij zei wel dat ik het beter zelf kan spuiten. zodat ik een hoop geld bespaar.:D

Even kijken wanneer ik tijd heb dan probeer ik het zelf te spuiten:D hou wel van een uitdaging.

Shane_Astra_g
      Deelnemer

Heb trouwens ook een ander vraag. Wanneer ik mijn achterruit verwarming of airco aanzet gaat soms het stationaire toerental naar beneden omhoog. Constant zo door. De auto valt niet uit ofzo. maar schommelt telkens in toerental. Doe ik de airco of achterruit verwarming uit dan stopt het weer. iemand enig idee wat dit kan zijn

marijnl1988
        Deelnemer

Airco is normaal als je hem aan doet en hij gaat lager in toeren
          Bij de achterraam is dat ook zo
          Eventueel je accu vervangen deze kan zwak zijn

Ps van die wielkast is dat stukje opgevuld met plamuur of stukje ingelast ?
          Ze hebben bij mijn vorige auto namelijk met plamuur gedaan en het kwam de eerste jaar gewoon weer terug
          Als je roest echt weg wilt krijgen zul je een stukje nieuwe plaatwerk in moeten lassen
          Uit ervaaring is dit 30 cen om de roest heen dan weet je echt zeker dat het weg blijft mits het goed gedaan is hoop natuurlijk dat het voor jou weg blijft…

Shane_Astra_g
          Deelnemer

Hoi,

Bedankt voor je reactie, gelukkig is het niks ergs dan. Zal de accu wel even in de gaten houden.

De wielkast is met plamuurgedaan. Roest is ingespoten met brunox. Meneer gaf ook aan dat het geen garantie is dat roest wegblijft, omdat roest diep in het staal zit. Gelukkig ben ik er op tijd bij, zodat de kans kleiner is dat het terugkomt. Als het een paar jaar wegblijft ben ik tevreden.

Shane_Astra_g
            Deelnemer

Heb jij ook last van roest onder de rubber bij de raamlijst?

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.