Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra G Sport interieur opknappen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 mei 2013 om 20:00 #17257546
Ik heb een astra g met sport interieur(3deurs) en nu is bij de bestuurdersstoel bij de lendesteun de bekleding kapot. Nu zoek ik originele hoezen(passagiersstoel mag ook wel vervangen worden) voor de stoelen. Of voor het gehele interieur. Weet iemand waar ik de originele kan krijgen, moet dus wel voor sportstoelen zijn?
Op eBay vind ik volgens mij alleen de Schonbezuge(stoelhoezen voor eromheen, zoals lidl-setje).Alvast bedankt!
4 mei 2013 om 20:31 #18140005Check marktplaats maar eens, hier staan meerdere interieurs voor de Astra sport te koop aangeboden. (Ik neem aan dat je de grijze geblokte bekleding hebt)
Zoek maar eens op interieur Astra of interieur Opel.4 mei 2013 om 20:37 #18140006Dat heb ik al even bekeken, maar ik zag dat veel bestuurdersstoelen toch dezelfde beschadiging hebben. Dit betekent dat het niet lang meer duurt en dan zijn deze ook op precies dezelfde plek door. Zelf dacht ik originele hoezen met de zijkant van leer of stevig kunstleer, dat gaat veel langer mee. Het probleem is dan nog het vinden van deze hoezen.
Een kennis van mij had voor zijn Doblo voor 1 stoel 30euro gegeven voor de originele hoes in kleur(via een Fiat-kennis van hem). Ik heb helaas geen Opel kennis die me de hoezen voor mij kan regelen.
Wel bedankt voor het meedenken!
7 mei 2013 om 14:56 #18140007je kan voor de bestuurdersstoel een bekleding of hele rugleuning van een bijrijdersstoel pakken,die hebben vaak minder te lijden gehad,neem wel een van een 4 deurs of station ivm eventueel je kantelmechaniek.
7 mei 2013 om 17:03 #18140008@asconahobbyist wrote:
je kan voor de bestuurdersstoel een bekleding of hele rugleuning van een bijrijdersstoel pakken,die hebben vaak minder te lijden gehad,neem wel een van een 4 deurs of station ivm eventueel je kantelmechaniek.
Heb ik ook gedaan enige waar je dan mee zit is de verstelling van de lendensteun. Bij de 3 deurs zit de verstelling aan de binnenkant, dus bij de handrem, bij de andere zit de lendensteun verstelling aan de buitenkant, dus bij de deur.
Nu zou je zeggen ja dat komt dan prima uit, helaas zit ie bij de 3 deurs verder naar voren maar ja ik zit er niet mee, beter dan een kapotte leuning waar je steeds naar kijkt.8 mei 2013 om 13:08 #18140009Bedankt voor de tips, ik zal hier eens even naar kijken.
Ik heb ook een set leer gevonden, die ik misschien goedkoop kan krijgen. Is lichtjes beschadigd, maar wel nog goed op te knappen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.