Astra G spoiler gezocht!!!

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G spoiler gezocht!!!

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    opelmonteur1.8
    Deelnemer

Hallo Allemaal,
      ik ben opzoek naar een spoiler voor mijn Astra 1.8 sport. hij heeft nu geen spoiler maar omdat er iemand op mijn deur is ingereden en dit verzekert is wil ik ook graag gelijk een spoiler mee laten spuiten! nou weet ik wel wat ik hebben wil :

deze

http://www.autostyle.nl/media/catalog/product/cache/image/370x/4c0979177f086bc2cb6773576b66583e/a/c/achtervleugel_opel_astra_g_35d_398_ts_op41_11_1.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

of deze

http://www.autostyle.nl/media/catalog/product/cache/image/370x/4c0979177f086bc2cb6773576b66583e/a/c/achtervleugel_opel_astra_g_35drs_opclook_ts_op48_11_1.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

maar nieuw zijn ze nog niet heel goedkoop te noemen… dus weet of heeft iemand toevallig een 2de hands te liggen?
      of heeft iemand nog andere suggesties

Silence
      Deelnemer

Die bovenste is een irmscher look spoiler deze is op veel astra g af fabriek geleverd en zie je wel eens voorbij komen op marktplaats, die onderste lijkt weer op een opc spoiler ook deze worden af en toe aangeboden op marktplaats en dan ben je denk ik goedkoper uit en heb je een gegarandeerde pasvorm want dat is met imitatie niet altijd het geval.

Botho
        Deelnemer

http://www.rsautodesign.net/index.php?item=&action=page&group_id=10000103&lang=NL” onclick=”window.open(this.href);return false;

gewoon hier bestellen…ik heb er hier al meerdere gehaald en ze passen echt perfect

SiggieTigra
          Deelnemer

Die onderste hoort alleen op een OPC, maar dat is mijn mening.

TS, bestel ook gelijk andere gasveren, want die heb je zeker nodig! Je kofferdeksel wordte zwaarder, krijgt een ander moment en dan heb je stuggere gasveren nodig, anders valt je klep steeds dicht. En er is niks irritanter dan een dichtvallende achterklep.

dion87

@Botho wrote:

http://www.rsautodesign.net/index.php?item=&action=page&group_id=10000103&lang=NL

gewoon hier bestellen…ik heb er hier al meerdere gehaald en ze passen echt perfect

is dat van poly of ABS?

poly spoilers willen namelijk nog wel eens gaan kraken en zijn erg breekbaar.

ik zou zelf opzoek gaan op de engelse ebay, daar zijn ze goedkoper dat die site hierboven.
              alleen je moet even opzoek of iemand berichten of ze buiten de UK willen sturen.

Botho
              Deelnemer

@dion87 wrote:

@Botho wrote:

http://www.rsautodesign.net/index.php?item=&action=page&group_id=10000103&lang=NL

is dat van poly of ABS?

poly spoilers willen namelijk nog wel eens gaan kraken en zijn erg breekbaar.

ik zou zelf opzoek gaan op de engelse ebay, daar zijn ze goedkoper dat die site hierboven.
                alleen je moet even opzoek of iemand berichten of ze buiten de UK willen sturen.

zijn van abs….en met verzenden uit de uk zit je op dezelfde prijs…

dion87

als ze inderdaad van ABS zijn zou ik ook hiervoor gaan.

Botho
                  Deelnemer

geloof me, het is gewoon abs..die polyester breek troep wil ik echt niet op mijn auto….

opelmonteur1.8
                    Deelnemer

Super!! ga direct even kijken en evt bestellen. voor dit geld kun je niet half Nederland gaan afrijden. :thumb

Botho
                      Deelnemer

ja toch…..het is kwalitatief echt goed spul…heb er al meerdere laten spuiten en gemonteerd maar het is echt super spul en een bescheiden prijs

Rob-Epe
                        Deelnemer

69,- tot 99,-… en steunt dit forum nota bene:

http://gm-tuningparts.nl/shop/tuning-parts-styling/spoilers” onclick=”window.open(this.href);return false;

Botho
                          Deelnemer

Klopt, alleen heb ik wel wat posts gezien dat ze niet lekker passen…Volgens mij had black astra een hele spleet over bij zijn dakspoiler die gewoon niet paste

black_astra

@Botho wrote:

Klopt, alleen heb ik wel wat posts gezien dat ze niet lekker passen…Volgens mij had black astra een hele spleet over bij zijn dakspoiler die gewoon niet paste

Ja klopt. Die spoiler is echt niet goed

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.