Astra G speakerkabels doorvoeren naar hoedenplank

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Astra G speakerkabels doorvoeren naar hoedenplank

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210537
    SilencerNL
      Lid sinds:
      22 June 2009

      Even een vraagje:

      Mijn Astra G ’99 5 deurs geeft mooi geluid uit de voorste speakers, maar de achterste speakers vallen erg tegen! Er zit geen ‘hoog’ in, en de linker speaker doet het zelfs helemaal niet.

      Nu is mijn vraag dus, hoe kom ik bij de bekabeling van de originele speakers in de achterdeuren, en hoe kan ik deze het beste naar de hoedenplank brengen?

      Heb zelf die plastic kappen langs de onderkant los proberen te krijgen, maar krijg het niet voor elkaar zonder veel kracht, en ben bang dat ik iets kapot trek (schroef over het hoofd zien ofzo). Is er iemand die dezelfde situatie in zijn astra G heeft geknutselt, en het mij wilt uitleggen?

      Ik heb al een paar uur lopen zoeken op het forum, maar ik kan niet echt een antwoord vinden voor dit probleem.

      #17497955
      smatske
        Lid sinds:
        5 November 2007

        hallo

        ik zou gewoon vanaf de radio nieuwe kabels naar achter leggen

        tim

        #17497956
        Powercorsa
          Lid sinds:
          26 October 2007

          is heb zelf geen ervaring met de Astra G, maar ik verwacht dat de panelen dan nog vast zitten met clips.
          Controleer anders eens voor jezelf of je alle schroeven hebt los gedraaid, ook de gene achter de achterbank.
          Daar zitten vaak ook schroeven verstopt voor de achterpanelen.

          #17497957
          SilencerNL
            Lid sinds:
            22 June 2009

            Nou het is me gelukt!

            Ik heb als eerste het opbergvak bij de passagierskant losgemaakt, en van daar de kabels langs de rechterkant onder de plastic kappen geduwd (dus niet losgemaakt). Beetje omhoog trekken en die kabels er onder proppen. Heb de kabels inderdaad helemaal vanaf de radio gelegd, en niet van de achter speakers.

            Zit nu iig weer een heerlijk geluidje in :D

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.