Astra G Spatlappen

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Spatlappen

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Anoniem

Dag allemaal,

Na een aantal zoekacties en belletjes naar de lokale dealer, ben ik nog steeds op zoek naar een set (voor en achter) spatlappen voor mijn astra G hatchback. In Nederland zijn ze gewoon niet tot lastig te krijgen.

Hebben jullie nog suggesties waar ik ze kan kopen?
      Dankje!

Family man
      Deelnemer

http://www.truckershop.nl/Spatlap-Verkeersbord-400×300-Incl-Strips-Set-_nl_p_2948.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
        :shock: :D :thumb oh nee, je moet toch de onderstaande link gebruiken…

http://ecat24.com/opel/catalog/parts/1/8/75/2452/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Anoniem

Ha ha…
          Dankje voor de tip! Is het ook mogelijk om via de laatste site te bestellen?

Vergeten erbij te zetten. De dealer gaf tevens aan dat de spatlappen niet meer te bestellen bij hun… (Mooi is dat)

Anoniem

Nog iemand suggesties?

Step-han
            Deelnemer

Ik heb ze (geloof ik) nog ergens liggen. Zaten origineel op mijn Astra G maar deze heb ik er destijds afgehaald.

Anoniem

Wanneer je eens zou willen kijken. Ik zou ze graag willen overnemen wanneer ze in goede staat zijn natuurlijk. Hoor het graag van je!

derartz
                Deelnemer

achter spatborden heb ik ook nog liggen. Dat vond ik lelijk staan op de mijne, je mag ze wel overnemen voor 20 euro

Step-han
                  Deelnemer

@Gautomaat wrote:

Wanneer je eens zou willen kijken. Ik zou ze graag willen overnemen wanneer ze in goede staat zijn natuurlijk. Hoor het graag van je!

Zal morgen eens voor je kijken!

Christiaan Hummel
                    Deelnemer

Anders kun je ook nog kijken in Engeland, Vauxhall spatlappen passen ook prima, en Britten zijn om een of andere reden dol op spatlappen. Ik heb die voor mijn Combo C (ook niet meer bestelbaar en leverbaar in Nederland) via ebay in Groot Britannie besteld. Volgnes mij zijn dit ze: http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-ASTRA-G-5-DOOR-MUD-FLAPS-COMPLETE-SET-GENUINE-NEW-98-04-/160974432692?hash=item257ad2e9b4:g:WC0AAMXQPd1RG3iR” onclick=”window.open(this.href);return false;

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.