Goedendag,
Ik heb van een sloop een astra G sleutel gekocht.
Nu was ik van plan om deze sleutel op mijn aftermarket alarmkast te krijgen (zelfde freq) – nu weet ik niet of dit mogelijk is, moet ik nog uitzoeken.
(Huidige situatie: Heb sleutel zonder drukknoppen, dus in slot draaien om deuren open te krijgen)
Nu heb ik een vraag, moet ik de sleutel van de sloop inleren met op-com als ik de CV wil laten werken? Of is contact aan, knopje indrukken en contact uit genoeg om deze te ”syncen”? Ik heb de transponder van huidige immo en sleutel, dit is geen probleem. Wil dus dat de CV werkt met deze drukknop sleutel.
Of ik ga terug om de immo te kopen mocht dit nodig zijn met deurslot en kontaktslot)
– Waar zit de immo? Onder het stuur bij het slot, dit weet ik omdat ik het kontaktslot moest vervangen. ALLEEN: Is dit het enige wat ik nodig heb of moet ik ook de computer in de motorruimte meekopen? of is de immo unit onder het stuur genoeg.
– Waar zit de CV relais of regelkast? (VGM heb ik deze niet), ik heb hem wel aangestuurd gekregen met alarmkastje, maar heb liever 1 sleutel en het liefst een opel sleutel voor alles in 1 (alarm en starten en deur)
Mvg
ps: sorry als het erg verwarrend is allemaal