Astra G Radiateur lek??

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Radiateur lek??

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248195
    pinkproject
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 August 2011

      Hoi…Heb even een vraagje..
      Ik had al geruime tijd dat er na een ritje koelvloeistof onder de astra druppelde.
      In eerste instantie leek het of het lekte uit dat plastic aftapkraantje,maar na goed onderzoek blijkt het tekomen onder het punt waar de aircoradiateur(condenser?) aan de gewone radiateur vasthangt.
      Is dit doorgaans een zwak punt bij die radiateuren?

      Nu het volgende…Zit er verschil in radiateuren voor astra’s met en zonder airco??(ophangpunten?)
      En…Nu zag ik op http://www.winparts.nl dat er immitatie en orgineel te koop was. Scheelt best veel geld,maar het moet natuurlijk wel goed zijn.
      Liever 200 euro meer en goed dan 200 euro goedkoper en dat ik volgende maand weer opnieuw kan beginnen.

      Wat raden jullie me aan???

      #18013949
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        immi is ook perfect

        #18013950
        pinkproject
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 August 2011

          En elke radiateur voor Astra G is hetzelfde?
          Hierbij doel ik dus op de ophangpunten voor de radiateur voor de airco..

          Dan zou ik voor weinig uit de brand geholpen zijn.. :D

          #18013951
          pinkproject
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 August 2011

            Is het volgens jullie verstandig om naar een orginele radiateur van de sloop te gaan zoeken,of is dit ook vragen om problemen…? :hmmz

            #18013952
            roger rabbit
              Lid sinds:
              10 December 2009

              ik zou niet te moeilijk doen
              http://www.fsrs-opelwebshop.nl/search/radiateur+astra+z22se/” onclick=”window.open(this.href);return false;

              #18013953
              arjontje
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 March 2006

                @pinkproject wrote:

                Is het volgens jullie verstandig om naar een orginele radiateur van de sloop te gaan zoeken,of is dit ook vragen om problemen…? :hmmz

                Dat zal ik niet doen. Ook die hebben al een leven achter zich.
                Of het moet een redelijk jonge zijn.

                #18013954
                dion87
                  Lid sinds:
                  22 August 2011

                  rij zelf ook met een immitatie op me astra, zonder slappe plastic mondstukken..

                  #18013955
                  Niels0478
                    Lid sinds:
                    14 July 2010

                    Vorige week die van mij ook vervangen, was ook lek, ook een imitatie op gezet werkt prima alles past meteen zonder gekloot.
                    Niet alle radiateurs voor de astra zijn hetzelfde, uit mijn hooft heeft de 2.0 2.2 en 2.0diesel een grotere radiateur
                    ik was voor 93 euro klaar op http://www.mister-auto.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; daarvoor kan ik niet naar de sloop rijden en een goede radiateur eruit slopen

                    #18013956
                    pinkproject
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 August 2011

                      Okee…bedankt allemaal…Op die site van http://www.misterauto.nl staan meerdere radiateuren voor de z2.2se…
                      Het zou het mooiste zijn om voor de goedkoopste te gaan natuurlijk,maar zo zal dat wel niet werken,denk ik :hmmz

                      Zal mijn radiateur eens opmeten en eens kijken welke het beste overeenkomt…De omschrijvingen bij de radiateuren zijn iig lekker vaag. :(

                      #18013957
                      Niels0478
                        Lid sinds:
                        14 July 2010

                        heeft met de dikte te maken volgens mij

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.