Astra g probleem 723.5 pfffff

Forumindex Forums Modellen Astra Astra g probleem 723.5 pfffff

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    bastos24
    Deelnemer

hey iedereen ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. ik heb een astra g 1.4 benzine vanaf begin af aan doet hij raar, inhouden tijdens het rijden, wegvallen toerental eens op temperatuur,… dit is allemaal verholpên en hij heeft een tijdje probleemloos gereden tot ik gisteren inees geen respons meer kreeg van het gaspedaal de auto reageerde gewoon niet na een 10 tal minuten langs de kant te staan start ik hem weer en hij doet het gewoon weer als voorheen, heb hem savonds even uitgelezen en kreeg de fout egr flow malfunction, dus ik kuis vandaag men egr klep uit plaats hem terug en start de auto geen enkel probleem tot ik ermee wil vertrekken .
      – stottert tijdens het rijden
      -toerental zakt gwn weg
      -gaspedaal regageert niet
      als ik men obd eraan hang krijg ik geen fouten ondanks het motormanagment lampje brand maar hij zegt wel dat er iets mis is met men brandstofsysteem.

kan er iemand mij aub helpen want ik graak er zelf niet meer uit

alvast bedankt
      steff

liviu2004
      Deelnemer

Steff, bekend probleem met deze autos, ecu fout. Ik heb een ecu als je wilt proberen.

bastos24
        Deelnemer

Steff, bekend probleem met deze autos, ecu fout. Ik heb een ecu als je wilt proberen.

GM Tech2
          GM MDI

hey jah het zou handig zijn moest ik eens kunnen testen met een andere kwestie van al iets te kunnen uitsluiten moest het toch de ecu niet zijn .

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.