astra g opc1: loop of sloop?

Forumindex Forums Modellen Astra astra g opc1: loop of sloop?

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Chris426
    Deelnemer

Hoi,

Ik heb deze link ook al in t opc subforum gezet, maar wilde m hier toch ook even plaatsen.

Astra g opc 1 in belabberde toestand:

http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/autoaccessoires/banden/auto-cross-opel-astra-opc-247882115.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Ik wilde m eerst kopen (motor is ok) maar is teveel werk aan denk ik.

Slopen is ook zo zonde…

bart-gsi
      Deelnemer

een ander astra g chassis zoeken en daar alles op over zetten…
        het chassis van de betreffende astra heeft ook al geen chassis plaatje meer.. en denk ik ook geen kenteken of chassisnummer…
        waar een wil is een weg.. je zult er zeker wat avond uurtjes mee bezig zijn met alles overzetten.. maarja.. als je daarna een goed rijdende auto hebt…
        maar als de auto al eens mee gedaan heeft aan een cross denk ik niet dat de motor er goed aan toe is.. bij de cross staan ze niet echt bekend om het warm draaien en netjes omgaan met de auto…

Haasje17
        Moderator

Een OPC1 heeft niet heel veel waarde, maar zou als je hem wil het chasiss behouden. Zo slecht ziet die er niet uit zeker niet voor die prijs, om en nabij de 1000 euro is die weer gefixt.

Hij heeft voor ook geen plaatje @bart. staat bij de bijrijderstoel.

TWA
          Deelnemer

Rekenen… Hoe duur is het om te verbouwen (zoals Haasje al aangeeft:zijn niet duur meer) en anders voor de onderdelen. Motor voor jezelf? Dan pak je bij goede onderdelen handel een leuk blokje mee voor weinig.

Greetz Emiel

bart-gsi
            Deelnemer

@Haasje17 wrote:

Hij heeft voor ook geen plaatje @bart. staat bij de bijrijderstoel.

moet dat plaatje er dan niet op zitten?? of is dat geen must?? of kun je er een nieuwe voor laten maken en eraan popnagelen??

bart-gsi
              Deelnemer

ik weet overgens niet of het een echte OPC is.. want het uitlaatspruitstuk is geen turbo spruitstuk.. en hoort er niet een plat zwart buisje over de kleppen deksel heen te gaan vanaf voor naar achter??… zoals in het onderstaand plaatje.. of is dit een opc2??

Chris426
                Deelnemer

Z20let van de opc2 heeft idd deze buis. X20xer van de opc1 niet denk ik.

bart-gsi
                  Deelnemer

@Chris426 wrote:

Z20let van de opc2 heeft idd deze buis. X20xer van de opc1 niet denk ik.

hmm klopt.. de opc 1 heeft geen turbo… is een 2.0 16v niet geblazen motor… my bad…

TedMechanic
                    Deelnemer

@bart-gsi wrote:

moet dat plaatje er dan niet op zitten?? of is dat geen must?? of kun je er een nieuwe voor laten maken en eraan popnagelen??

Daar zit nooit een plaatje bij de Astra G. Op de foto van de OPC2 die je net postte zit ook geen plaatje daar ;)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.