Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Astra G OPC Turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 augustus 2014 om 13:03 #17267552
Bij deze wil ik jullie mijn OPC voorstellen.
Het betreft een Astra G Turbo uit 2003 die ik in 2013 uit Duitsland naar Begië gehaald heb.Wat zat er op?
-xenon
-volledig leder
-navigatie met kleurenscherm
-regensensor
-automatisch dimmende binnenspiegel
-climatronic
-boordcomputer
-cd-laderWat heb ik er tot hiertoe aan gedaan?
-cruise control
-lexmaul achterlichten
-Speedster Turbo velgen
-LEH turbolader
-chrome aanzuigbuis
-Bailey dumpvalve
-Vmax software
-Bastuck uitlaatlijn
-speakers in de achterbank
-voorzetels uit een OPC 1, bekleed met verwarmd leder
-Irmscher armsteun
-geperforeerde remschijven vooraan
-blauwe gordels
-hoedenplank in zwart lederWat zijn de plannen?
-verlagen
-andere kleur dashboard verlichting
-middenconsole spuiten
-Kadett GSI luchtinlaten
-veerpootbrug voor en achter
16 augustus 2014 om 11:37 #18248481Netjes hoor!
16 augustus 2014 om 21:31 #18248482Die OPC1 Recaro stoelen zitten inderdaad overheerlijk.
En persoonlijk vind ik het ook nog een mooier en sportievere stoel dan de OPC2 uitvoering :thumb16 augustus 2014 om 21:41 #18248483nette opc en idd die OPC 1 stoelen zijn echt perfect. :wub je wordt gewoon omarmd als je er in zit.
17 augustus 2014 om 15:48 #18248484Nette wagen, :kewlpics
alleen jammer van die stoelen en speakers in die armleuning.
20 augustus 2014 om 10:37 #18248485Nette wagen! Doen ze op de keuring niet moeilijk over die geperforeerde remschijven?
20 augustus 2014 om 14:21 #18248486Jawel, maar dat zijn “originele” bij OPC ;)
20 augustus 2014 om 14:29 #18248487@BelgianBlitz wrote:
Jawel, maar dat zijn “originele” bij OPC ;)
jammer die zijn niet orgineel bij de OPC 1,2 en 3 :vertag
20 augustus 2014 om 15:57 #18248488Daarom, als ze het door hebben krijg je meteen een rode keuringskaart
Sent from my iPhone using Tapatalk
20 augustus 2014 om 18:21 #18248489@NoFear1696 wrote:
@BelgianBlitz wrote:
Jawel, maar dat zijn “originele” bij OPC ;)
jammer die zijn niet orgineel bij de OPC 1,2 en 3 :vertag
Hebben geperforeerde remschijven eigenlijk een voordeel? Of is het enkel cosmetisch?
20 augustus 2014 om 19:13 #18248490ik zou niet weten of ze beter zijn maar aan de groeven te zien is de slijtage in ieder geval in orde. ik wijk niet af van Origineel GM tenzij je circuit gaat rijden.
21 augustus 2014 om 15:07 #18248491Meer wrijving, dus meer remkracht en betere koeling. Merk je bij dagelijks gebruik niks van, maar het ziet er wel leuk uit.
Wel belachelijk dat het illegaal is om je remmen te verbeteren :s22 augustus 2014 om 08:22 #18248492Hele mooi OPC Turbo. :thumb
24 augustus 2014 om 19:09 #18248493Reden waarom ze over geperforeerde schijven moeilijk doen is omdat ze regelmatig scheuren.. heb het zelf ook meegemaakt toen ik nog monteur was.. regelmatig voorbij zien komen vooral bij de circuitstampers.. neem lekker gegroevde nergens last van.
Voor de rest.. mooie auto! Netjes -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.