Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra G OPC Gopro Time
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 juni 2014 om 20:11 #18224784
Is lastig te zeggen Dolby want heb ook nog een belangrijk vacuum slangetje vernieuwd van de turbo naar volgens mij magneetklep/solenoid bij de turbo. Had af en toe het idee dat de turbo niet echt meewerkte. Nou dat is volledig over nu blijft ie trekken tot 6000-6500. Maar merk niet echt een extra boost door de FMIC denk op hogere snelheid dat de lucht koeler zal zijn. Zit nu ook de Stage2 chip in
eerste en tweede versnelling toch last van wielspin..
1 juni 2014 om 20:31 #18224785Ziet er goed uit, zitten je fans zo niet wat ongelukkig? Achter de balk? Of was er onder geen ruimte meer?
1 juni 2014 om 21:44 #18224786Dat is net het probleem haasje17, daar onder heb je de ruimte nodig voor je intercooler anders als de intercooler te ver naar voor zit, zit die bumper niet lekker tenminste ik kreeg hem vorige week er niet eens op
2 juni 2014 om 06:43 #18224787Klopt, zo is de enige optie.
2 juni 2014 om 07:11 #18224788@Vannos wrote:
Kan je er los in zetten, alleen door de kit randen zaten ze nog aan de kap vast, Had ze bij wijze van ook in die chrome lampen kunnen stoppen.
Oh oke, ik dacht altijd dat dat aan de reflecter vast zat. Maar als ze los zijn, maakt het wel makkelijker om te spuiten, ik zag mezelf al moeilijk doen met reflector afplakken enzo.
2 juni 2014 om 18:20 #18224789Goed bezig weer! Zoals ik gewend ben :) Uiterlijk standaard en toch uniek, plus motorisch dik in orde, super! Beter als 90% van de andere opc’s. :wors
3 juni 2014 om 16:59 #18224790Vandaag de Milltek binnen gerold.
Past perfect, materiaal ziet er goed uit, Degelijke klemmen er bij.
3 juni 2014 om 18:05 #18224791Netjes, hoe is het geluid klinkt het een beetje?
3 juni 2014 om 18:12 #18224792AnoniemLid sinds:
1 January 1970:thumb
17 juni 2014 om 17:15 #18224793Gister een LEH turbo opgehaald., De actuator van deze Let is kapot, en zit ook een aardige scheur in het spruitstuk ( bij wastegate )
haal maximaal 0.8 bar met de Let ipv 1.2 bar.17 juni 2014 om 17:34 #18224794Nu nog na breda met die Turbooo :jerry
17 juni 2014 om 17:41 #18224795AnoniemLid sinds:
1 January 1970jaja netjes robin :D
18 juni 2014 om 07:07 #18224796Netjes. Ziet er echt top uit.
Veel plezier met zo’n geweldig mooi OPC 2. :thumb
18 juni 2014 om 20:12 #18224797Gaat zeker goed komen, Heb vanavond de turbo gemonteerd samen met een stage 2 chip, trek echt HARD :D
Maar blijf nog steeds een beetje een dip houden als ik bij bijvoorbeeld 3000- toeren vol gas geef trek ie door tot 3800 houd even in en trek weer bij 4000 toeren verder.
Ook als ik bij 4000 toeren vol gas geef voel ik het lichtjes, Vraag me af of dit aan de software ligt of aan wat anders iemand een idee ?
18 juni 2014 om 20:17 #18224798welke bougies heb je erin??
mijn broertje had het zelfde probleem na het chippen.
maar met een andere set bougies was het probleem opgelost.anders Tommy666 ff een pm sturen
18 juni 2014 om 20:34 #18224799Bougies zijn vrij vers nog 6000 gedraaid kan morgen de originele er eens in stoppen
NGK BKR6EIX
Ik zit zelf te denken aan de brandstofdruk regelaar, bougies zou ie toch meer van moeten stotteren ?
18 juni 2014 om 20:47 #18224800zijn volgens de zelfde als mijn broertje idd…
hij had ook maar vrij kleine dipjes in de kromme maar met andere bougies was het bij hem opgelost..
18 juni 2014 om 20:56 #18224801Die had ik er eerst in volgens mij. Als het tenminste de originele zijn. Maar daar was het niet mee weg.
Ik heb nu deze erin zitten: NGK PFR6T-G18 juni 2014 om 21:22 #18224802Bij een goede tuner op de bank laten afstellen die krijgen dat er wel uit.
19 juni 2014 om 08:02 #18224803is niet waar. als de bougies gewoon niet goed vonken krijgook een goeie tuner er dat niet uit.
19 juni 2014 om 08:09 #18224804orginele opel boegies staat een gm logo op, ngk tja gewoon orgineel gaat meestal beter dan allerlij andere.
Maar de manier waarop hij dipjes heeft of merkt is niet voortdurend maar bij volgas.Aangezien de lamda dan niet meer corrigeerd zou ik eerder denken aan afstelling, zeker omdat hij er zelf een standaard map in heeft geladen van een of andere tuner.
En laat alsjeblieft als ze gaan chippen dit doen aan de hand van lamda waardes gemeten in de uitlaat gassen en niet zoals ze bij UT doen kijken naar de run / vermogenwinst en dan beetje met waardes rommelen.
19 juni 2014 om 08:58 #18224805Op de originele GM bougies werkte het net zo slecht. Dus die heb ik er toen ook maar meteen weer uitgehaald.
19 juni 2014 om 20:47 #18224806Hier een foto van het uitlees apparaat ben wezen rijden
De turbo druk schommelt overduidelijk en merk je zeer goed. Hij schommelt over het hele bereik. alsof ie moeite heeft om de druk vast te houden
Maar ik denk niet dat het aan de bougies ligt aangezien ik het al had met de oude turbo en stage 1 file ( Maar sluit het nog niet uit )
Heb vandaag de Druk zijde dus Op de turbo tot aan einde intercooler de boel op druk gezet, en heb al 3 klemmen opnieuw gemonteerd eerst hield ie zijn druk niet eens vast.
nu blijft ie wel op 1 bar staan zonder dat ie leeg loopt. Maar zonder succes22 juni 2014 om 14:51 #18224807Even een update over het inhouden.
Heb samen met mijn collega/baas gereden maar kunnen niet aan de hand van de waardes een fout ontdekken behalve dan het schommelen van de turbo druk.
uit eindelijk maar besloten om de originele file er weer in te schrijven, Liet de wagen nog even na draaien aangezien we goed gas hadden gegeven, Dus ik keek nog even of er echt geen
vacuum lekages waren, en zat wat te prielen aan wat slangetjes. en in eens bij het slangetje van de kleppen deksel naar gasklep zat een vacuüm lekage daartussen zat een terug slag klepje
de aansluitingen daarvan waren afgebrokkeld. Die door verbonden met een T stukje er tussen nog eens gaan rijden maar geen verschil.Uit eindelijk toch de originele file er in gezet. Heb er nu geen last van maar denk dat het komt doordat de turbo druk een stuk lager ligt nu. Zat zo net op Courtenay sport te kijken of ik zo,n klepje kon bestellen, en bekeek de beschrijving eens waarvoor het precies is.
Fitted inline in the breather hose from the rocker cover to the inlet manifold to prevent the rocker cover from becoming pressurised when on boost.
Failure can lead to a small loss of boost pressure as the pressure escapes into the rocker cover causing a slight drop off in power and the rocker cover becoming pressurised when the engine is on boost can cause premature rocket cover gasket failure and oil leaks.
Kan dus zorgen voor wat inhouden van de turbo. Ga eerst eens rijden door het slangetje af te dichten en met stage 2 er in kijken of er nu geen boost probleem is.
22 juni 2014 om 18:01 #18224808dat kan idd je probleem zijn.
klepje kun je gewoon bij de dealer bestellen
is een one way valve
deze moet je hebben: 90423045
denk aan de pijl die erop staat. dat je die de goeie kant op laat wijzen. maar dat komt denk ik wel goed :thumbup :thumb :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.