Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra G OPC Gopro Time
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 mei 2014 om 18:53 #18224759
Wil het lukken?
5 mei 2014 om 19:40 #18224760Zeker weten, Werkt goed en is zeer handig op bijv. snelweg hoef je niet telkens naar voor te leunen voor het volgende nummer of wat harder :thumb
5 mei 2014 om 19:54 #18224761Nice, maar jij rijdt op standje lig stand met je stoelen horizontaal ofzo? :jerry
6 mei 2014 om 18:44 #18224762haha, ik kan er ook gewoon bij zonder naar voor de leunen, stoel staat net iets achter over, geen lig stand die standen zijn voor swa,s ;)
maar ging even om het idee :thumb :thumb17 mei 2014 om 15:59 #18224763Voor de montage
Na de montage
17 mei 2014 om 16:01 #18224764ik vind heel mooiiiiii
18 mei 2014 om 18:29 #18224765Ja het is ook goed merkbaar, dat de boel wat stugger is. Ben alleen nog niet tevreden over de achterkant.
aan de achter zijde zakt het wiel iets verder naar binnen dan voor. Eens kijken of ik hier wat op kan fabriceren zodat achter een fractie hoger komt te staan.18 mei 2014 om 19:36 #18224766:thumb
25 mei 2014 om 20:28 #18224767Heb nog originele koplampen liggen voor de opc. Maar ze zijn dicht gekit en GOED dicht gekit. iemand wat tips en tricks om ze fatsoenlijk op te halen
heb al geprobeerd met een paar schroevendraaiers maar daar schiet ik niks mee op.26 mei 2014 om 06:18 #18224768Heb ooit gelezen dat je ze even moet verwarmen in de oven zodat de kit goed elastisch wordt…. maar op hoeveel graden etc weet ik niet meer. Ik dacht dat het ergens op t forum stond en anders wel op UK fora.
26 mei 2014 om 08:04 #18224769Er staat een HOW-TO op het forum: http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=126&t=172351″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar het ziet eruit alsof het wel te doen is. Ik ga ze binnenkort ook open maken, want in de ene zit een dooie slak en in de andere een dooie sprinkhaan die ik er zo niet uit krijg :jerry
Als ik dan toch bezig ben ga ik gelijk de randjes van de reflector zwart spuiten.
26 mei 2014 om 11:16 #18224770ik gebruik meestal een verfbrander(op lage stand) ,en een Stanleymes(altijd van je AF snijden). iets meer werk
maar geen risico op smelten..
gewoon de randen goed verwarmen en lossnijden..neem de tijd.. de ene koplamp heb je zo los.. de andere duurt het langer dat de kit zacht word..
27 mei 2014 om 15:03 #18224771Die how-to heb ik gemaakt.
Je koplamp smelt niet op 100 graden in de oven. Alleen je moet hem maar kort erin leggen geen uur of zo
Gewoon een paar minutenVerstuurd van mijn galaxy S4
28 mei 2014 om 16:22 #18224772Bedankt voor de reacties, heb de koplamp ongeveer 3 minuten op 130 graden in de oven gehad
en kwam los, maar nog wel met moeitemorgen de volgende
28 mei 2014 om 17:18 #18224773Nog een vraag jongens,
Wil een er toch weer een andere uitlaat op hebben, Zit bij de Milltek,s te kijken maar zie veel Resonated en veel Non-resonated staan.
Is resonated nu stiller dan Non-resonated
Of hoe zit dat in elkaar ? Aangezien het weer uit Engeland komt moet het wel in een keer goed zijn
28 mei 2014 om 18:50 #18224774Zou zeker voor een resonated milltek gaan.Klinkt minder luid en donkere roffel. non-resonated is scheller en luider. heb beide systemen gehad op me astra cabrio turbo en coupe turbo. Destijds via courtenay sports en xt motorsport Poeldijk gekocht
28 mei 2014 om 19:36 #18224775Waarom neem je geen contact op met Andre Botter?
Die maakt hem gewoon op maat voor je.
Mijn zwager heeft een volledige 76mm uitlaat vanaf turbo en ik 63mm vanaf turbo bij hem laten maken/plaatsen en het resultaat is in beide gevallen geweldig.
En het is klaar terwijl je wacht en het past altijd :thumb28 mei 2014 om 21:22 #18224776Oke resonated is dus inderdaad stiller.
En wat was je kwijt voor die 63mm op maat
29 mei 2014 om 06:15 #18224777http://www.courtenaysport.co.uk/buy-online/shop-by-category/exhausts/milltek-sport-exhausts/cat_24.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Resonated is met tussendemper en dus stiller, non resonated is een rechte pijp en alleen een einddemper en zal idd luider wezen.
29 mei 2014 om 15:48 #18224778Ben benieuwd hoe die zal klinken
:thumb
29 mei 2014 om 17:04 #18224779resonated versie :thumb
1 juni 2014 om 11:14 #18224780@Vannos wrote:
Bedankt voor de reacties, heb de koplamp ongeveer 3 minuten op 130 graden in de oven gehad
en kwam los, maar nog wel met moeitemorgen de volgende
Nice, zitten die reflector randen (die bij jou zwart zijn) er los in? Of is het het glas wat zwart is?
1 juni 2014 om 16:34 #18224781Kan je er los in zetten, alleen door de kit randen zaten ze nog aan de kap vast, Had ze bij wijze van ook in die chrome lampen kunnen stoppen.
1 juni 2014 om 17:05 #18224782Weer een nuttig weekend gehad,
als eerst natuurlijk de originele koplampen schoon gemaakt, De lenzen waren echt smerig keuken papier was gewoon bruin :???:
Later nog de kappen er terug op gezet. dus klaar voor montage.Nu de Fmic wat vorige keer niet helemaal lukte aangezien ik de voorbumper niet meer terug kreeg.
eerst een frame gemaakt voor de fans
was eigenlijk vrij snel gedaan, Daarna natuurlijk de intercooler plaatsen
Tijdens het plaatsen kwam ik er achter dat er nog een vacuum slangetje gescheurd was op de klep van de turbo
Dus dat tussen door ook maar even gedaan, En ook de Forge dumpvalve er op gezet ( vervangen ).
Was ook aardig werkje airco pomp los gegooid om er fatsoenlijk bij te kunnen.
Ook natuurlijk de koplampen gemonteerd.
:D
1 juni 2014 om 18:52 #18224783Dat ziet er heel netjes uit. En merk je al verschil nu met de fmic zonder andere aanpassingen?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.