Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra G OPC Gopro Time
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 maart 2014 om 19:47 #18224684AnoniemLid sinds:
1 January 1970Goed bezig! :) Hij zag der toen ik langs reed iig erg goed uit! :thumb
21 maart 2014 om 19:54 #18224685@Mr.F wrote:
Goed bezig! :) Hij zag der toen ik langs reed iig erg goed uit! :thumb
Ja zeker, Anders kom je morge middag ffe langs bij jld, ben denk ik wel even bezig met dat tapeind er uit te krijgen
21 maart 2014 om 21:31 #18224686AnoniemLid sinds:
1 January 1970Is goed, :thumb kom ik gelijk ff langs om 1 uur. Bij mij staat de F op de planning smiddags haha :P
23 maart 2014 om 16:57 #18224687Zo klus weer geklaard. Was redelijk veel werk was even klooien om de turbo er af te krijgen :)
De boos doener
Met een haakse luchtolletje en met een boor van 2.8mm tap eind stukje uitgeboord zo door naar 4mm, Daarna Torx dopje er in kunnen tikken
en kwam gelukkig met niks los.
Na inspectie op de turbo een haarscheurtje gevonden op de zitting van de wastgate klep in het huis
Word vervangen door een LEH turbo
En gelukkig met koude start geen lekkende geluiden meer :thumb
Ook vandaag een 3 inch rvs Cobra Uitlaat van af kat opgehaald.
24 maart 2014 om 18:24 #18224688nu snel die uitlaat eronder mikken!!
26 maart 2014 om 18:22 #18224689Vandaag de Powerrohr pipe er op gezet + DV
En motor olie + Bak olie vervangen.
Schakelt nu stukken beter :D
26 maart 2014 om 18:24 #18224690AnoniemLid sinds:
1 January 1970:thumb
27 maart 2014 om 11:19 #18224691Waar gekocht? Mtech? Diameter pijp?
27 maart 2014 om 11:20 #18224692Het is aan te raden als je toch LEH turbo monteert ook gelijk de olie afvoer van een LEH aan onderkant turbo neemt. Die van z20let zijn crap en gaan lekken.
27 maart 2014 om 17:50 #18224693Is een inderdaad een mtech pijp, Diameter weet ik niet, zou ik eens op kunnen meten.
ja dat geribbelde pijpje bedoel je dus ? En heb jij die originele dumpvalve nog in werking die op je turbo zit ?
27 maart 2014 om 22:40 #18224694Ja ik rij gewoon met originele DV. Had eerst een Forge er op maar dat reed van geen meter.
Ja ik bedoel die geribbelde olie afvoer idd.Als ik je nog een tip mag geven….. vervang het stukje slang het dichtste bij je intercooler voor een zgn. hump hose slang, deze kan het kantelen van je motor opvangen zoals het flex stuk het voor je uitlaat doet. Origineel is de intake slang van rubber dus veert wel mee, je nieuwe intake is van metaal en doet dat niet.
Nu snokt ie op den duur je intercooler naar de klote.Wil je buitendiameter powerrohr es meten?
28 maart 2014 om 11:38 #18224695Ja oke de slangen die er nu opzitten zijn vrij stug. Zal er eens achteraan gaan. Geeft het problemen als ik die originele dv afsluit? Die van mtech werkt goed.
Power pipe heeft een diameter van 56mm
28 maart 2014 om 21:09 #18224696Zo slang ook besteld bij Fineline imports
29 maart 2014 om 14:29 #18224697Vandaag de originele dumpvalve eens afgesloten. Heb het rubberen slangetje los gehaald en in beide slangetjes een stop geduwd.
Je hoort de mtech valve nu veel harder, Maar is dit niet schadelijk voor de turbo aangezien de dumpvalve nu niet zo dicht bij de turbo zit ?29 maart 2014 om 20:12 #18224698Mja ik ben er altijd beetje huiverig voor…. heb ooit wel es een HKS gehad maar dat was alleen maar foutmeldingen…daarna die forge… die “chatterde” heel erg….soort hinnikken krijg je dan. Heb t nu origineel en bevalt me prima.
29 maart 2014 om 20:51 #18224699@Baas J. wrote:
Mja ik ben er altijd beetje huiverig voor…. heb ooit wel es een HKS gehad maar dat was alleen maar foutmeldingen…daarna die forge… die “chatterde” heel erg….soort hinnikken krijg je dan. Heb t nu origineel en bevalt me prima.
Ja ik ook, Moet wel zeggen dit is op originele chip ! misschien met andere chip wellicht een ander verhaal word. dit stond er wel bij bij mtech
“‘Dit is een uitvoering met speciale veerspanning in de dubbel werkende zuiger van de dump valve, zodat de auto geen foutcode genereerd. “‘
30 maart 2014 om 13:49 #18224700Zo airco systeem ook weer fris, Werd tijd aangezien er nog maar 260 gram in zat van de 700
4 april 2014 om 19:51 #18224701zo deze week de downpipe binnen gekomen samen met wat software om de ecu te ( chippen )
downpipe
vandaag gemonteerd
ecu chippen.
eerst wagen aan de lader zetten zodat de spanning niet beneden de 12v zakt
files controleren
flasher opstarten
ecu id ophalen
phase 1 writting
klaar met schrijven even contact aan en uit
Done
4 april 2014 om 20:03 #18224702@Vannos geod bezig :jerry edelcat vervanger ziet er dik uit :thumb 3inch?
4 april 2014 om 20:37 #18224703Thanks nee is 63.5mm 2.5 inch dacht ik.
merkt het zeker goed in combi met die chip :D :thumb
Volgende update zal een FMIC worden aangezien ze toch voorschrijven dat er een grotere intercooler vereist is voor phase 2 chip4 april 2014 om 21:58 #18224704:kewlpics :vertag
8 april 2014 om 17:25 #18224705Vandaag Andere bougies gemonteerd
NGK BKR6EIX
daarnet 4 nieuwe bandjes er om gelegd 215/40/17 vredestein ultrac sessanta
Ook nog een ( soort van lambda cheater ) gekregen van een tuner, Zij dat als je zonder katalysator wilt rijden en dus 2 lambdasensoren hebt ditverloopje in
je uitlaat schroeven en de lambda in het verloopje ben wel benieuwd of het werkt.
dat was het weer even :thumb
8 april 2014 om 17:39 #18224706Ben wel benieuwd naar die bougies, zoek ook een paar andere.
8 april 2014 om 17:55 #18224707@dj_lifestyle wrote:
Ben wel benieuwd naar die bougies, zoek ook een paar andere.
Een aanrader, heb ze ook in mijn zaff zitten en als ie getuned is loopt ie veel beter met deze bougies! Had orginele bosch erin zitten :thumbdown was niks!
8 april 2014 om 18:09 #18224708Ik wilde eerst neer zetten dat ik ook zeer benieuwd ben naar deze bougies maar nu zie ik dat het zeker een aanrader is.
Binnenkort ook maar eens vervangen dan. :thumb -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.