Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › Astra G OPC 1 2000
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 november 2015 om 10:10 #18299800
Ik heb een app op mijn telefoon genaamd ‘Geek’ kun je via paypal betalen producten komen uit China
17 november 2015 om 08:46 #18299801Haasje17 wrote:OPC 1 heeft af fabriek een spagettie spruitstuk, dus dat heeft geen zin.
Dat geluid kun je ook met een cone filter in behuizing krijgen (K&N en Pipercross hebben diverse opties).Ik heb deze welliggen.
Tijdje in de auto gehad, is een fijne filter en qua geluid hoor je niks, haal je de deksel eraf en je geef in lage toeren gas, dan heb je een mooie lage brom.Ik heb nu een dbilas inlaat inmiddels dus deze is over, als je interesse hebt.
Kan ook nog een foto maken desnoods van in de auto.19 november 2015 om 13:29 #18299802Als je qua geluid niks hoort heb ik geen interesse. Ik wil wel wat horen namelijk :D
20 november 2015 om 10:25 #18299803Gesloten systemen hoor je natuurlijk minder dan opensystemen, maar het is echt niet zo dat je niks hoort hoor! Je hoort zowizo meer dan orgineel. Ik heb ook een gesloten systeem en je hoort het echt wel aanzuigen. Ik heb wel de pijp van de filter naar de grill van de auto ook vervangen.Voordeel van wat dj lifestyle heeft is dat het pas op de orginele onderkant van het luchtfilterhuis. Wel zo een orginele uitstraling!
20 november 2015 om 20:33 #18299804heb bij mijn opc ook geprobeerd met open luchtfilter.
maar toen ik de auto aan zette had die en rar getik meteen uit gezet.21 november 2015 om 10:27 #18299805@melvinopel93 wrote:
heb bij mijn opc ook geprobeerd met open luchtfilter.
maar toen ik de auto aan zette had die en rar getik meteen uit gezet.Ik denk niet dat het aan je filter lag
Sent from my SM-P900 using Tapatalk
25 december 2015 om 19:44 #18299806@Masterdust wrote:
@Haasje17 wrote:
OPC 1 heeft af fabriek een spagettie spruitstuk, dus dat heeft geen zin.
Dat geluid kun je ook met een cone filter in behuizing krijgen (K&N en Pipercross hebben diverse opties).Of DBilas (maar das een behuizing met K&N filter)
Is de bovenste foto van jou auto zelf?
Die foto met dat k&n filter komt van mijn Astra g af
Ik ben er best tevreden mee.
Wat wel stom Is Is dat de bevestiging van dat k&n deksel met schroeven hoort,, terwijl je opc1 filterhuis deksel met klemmen vast zit. Dus die zit met tiewraps vast bij mij wat opzich geen probleem Is natuurlijk maar toch. Ik vond het een beetje knullig.Verder denk ik dat het jammer Is dat er geen grotere aanzuigmond bij zit, dan zou je er meer van merken denk ik kwa vermogen.
Gr Rolf
6 januari 2016 om 15:41 #18299807Vorige week een uitlaat op maat laten monteren met ”Irmscher Look” sierstuk.
Klinkt lekker en op de snelweg kun je gewoon nog normaal met elkaar praten in de auto :D :thumb
Heel blij met het resultaat en net werk geleverd!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.