astra g loopt slecht en minder fut

Forumindex Forums Modellen Astra astra g loopt slecht en minder fut

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233559
    aad102
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 February 2005

      ben vanavond bijna thuis. Trekt me astra g met 115k op de teller 1.6 16v ineens niet lekker door. Kom van de rotonde op dat moment, staat hij in zijn 5? Nee toch niet.

      Thuis olie gepeilt, minimum maar nog olie. Motor loopt net 750toeren, normaal 800-900 en tikt lichtjes, daarnaast reageert hij flauw op het gas.

      Uurtje later olie bij aan het vullen, toch maar. Tijdens vullen ongeveer 0,5ltr zie ik niets geen olie op mijn peilstok…

      Zeer vreemd, 0,5ltr erbij en nu is hij wel zichtbaar op peilstok. Af te lezen midden tussen minimum en maximum. Ik vind het raar.
      Lampje is overigens niet aangeweest van de olie en weet dat er minimaal maar genoeg olie in zat.

      Morgenvroeg eerst langs de dealer diagnose want hij loopt niet zoals het hoort.

      Iemand hier al een idee?

      Grtz Arie

      update: vanavond klein stukje rijden en warempel de astra trekt lekker vlot door, getik is gelukkig weg.
      Morgen toch naar de dealer, wil weten wat het is.

      #17827385
      DarkNL08
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 March 2010

        MIsschien verstopping in brandstoffilter….. Of injectoren vuil?

        #17827386
        red-bull
          Lid sinds:
          30 June 2004

          al eens aan een grote beurt gedacht??

          #17827387
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Of een vuil luchtfilter?

            Had een tijdje terug hetzelfde probleem (sterk vervuilde bougies), maar door eens een keer met Shell V-Power te rijden was het over. Op die manier kon ik het probleem uitstellen tot ik tijd had om m’n bougies ff te vervangen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.