astra g houd in

Forumindex Forums Modellen Astra astra g houd in

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    bastos24
    Deelnemer

heey
      ik heb mezelf juist een astra g 1.4 benzine aangeschaft maar nu heb ik het volgende probleem,
      als ik aan het rijden ben houd hij in en dan na een tijdje geeft hij zijn volle vermogen, het rare is wel vanaf dat de wagen op temperatuur is (90°)
      blijft hij zeer moeilijk stationair draaie maar als hij stilvalt start hij wel terug onmiddelijk terug.
      er brand ok geen motorsstoringlampje.

heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ?

alvast bedankt

Harrie Peeters
      Deelnemer

Egr schoonmaken

Harrie Peeters
        Deelnemer

Heb dit probleem maand geleden gehad, heb het opgelost Door bij automateriaalzaak een fles injectoren cleaner te kopen en deze doe je in je benzinetank als die nog half vol is, 80% kans dat het over is,zoniet dan egr schoonmaken, heel makkelijk,op YouTube kijken bij egr astra g schoonmaken.succes. P.S bij mij gingen ook geen lampjes branden. Auto stotterde soms onder het rijden en als ik moest stoppen sloeg de motor vaak af, als ik dan de motor start sloeg hij wel weer aan.

bastos24
          Deelnemer

De egr heb ik al schoongemaakt alsook de luchtfilter vervangen en het is nu al een heel stuk beter, maar dat met de injectoren cleaner ga ik zeker proberen ik hoop dat het opgelost is .

alvast hartelijk bedankt

mapl
            Deelnemer

Kan ook aan de bobine liggen. Bij mij werkte nieuwe bougies, egr er tussenuit en cleanervloeistof niet. Hikte en hield in bij gasgeven. Berg op hield hij net vol zonder te vertragen, maar geen power meer over. Met bobinewissel was probleem over.
              Ik heb evt nog een jong gebruikte bobine liggen, auto later toch weggedaan voor een andere.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.