Astra g koplamp hoogte regeling

Forumindex Forums Modellen Astra Astra g koplamp hoogte regeling

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    mielemann
    Deelnemer

Goedemiddag
      Mijn hoogteregeling van mijn koplampen werken ineens niet meer.
      Motoren zijn heel.
      Ik heb op de bruine en de gele draad gewoon 12v, en op de bruine en de middelste draad (geel groen dacht ik) maar 0.21v als de regelaar op 0 staat en 0.28v als de regelaar op 3 staat.
      Wat kan hier het probleem zijn?

Ik hoop op reactie

Astra_DLS
      Deelnemer

Ik heb hier vaak gedoe mee gehad. Wat mij vaak opviel was dat als je de kap open zet en de lampen versteld gebeurt er niets, maar als je dan een beetje aan de motor rommelt gaat ie het toch doen.

Blijkt dat contact van stekker naar motor niet goed is in de motor. Volgens mij zitten er van die buigplaatjes in die contact maken met de motor. Die zijn dan niet fris meer.

mielemann
        Deelnemer

Moet er op de middelste draad van de stekker dan geen voeding op staan?

Astra_DLS
          Deelnemer

Ik kan me niet herinneren hoe de aansluiting precies zaten. Als je de stekker rommelt na het draaien in de auto, doet ie het dan wel? Of sowieso niet?

mielemann
            Deelnemer

Nee ik kan rommelen wat ik kan hij doet het niet. De motoren getest op een andere auto die doen het wel.
              Ik kan ook nérgens een schema vinden waar de spanning van de hoogte regeling vandaan komt

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.