Astra G draait gestationeerd niet goed valt soms uit

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G draait gestationeerd niet goed valt soms uit

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    granripper
    Deelnemer

Hallo allemaal ik zit een tijdje met dit probleem dat mijn het autolampje met sleutel er in soms gaat branden en gaat soms zelf uit tijdens het rijden.

Ik hebt het laten uitlezen en kreeg deze melding .
      P1483 – Relais 3 koelventilator, laag spanningssignaal / open circuit
      (04) – Niet aanwezig

Ik kreeg van de garage te horen dat ergens een draad breuk is die te maken hebt met de Fan stand.

Vandaag had ik pech ik reed de auto en het ging happeren toen ging het uit.

ik hebt een gevoel dat mijn temperatuur soms niet goed werkt ik weet niet als het aan dit ligt.
      wat ik ook hebt gemerkt is als de auto Temp boven de 95 graden wanneer de FAN aangaat kom het lampje met het sleutel in aan.

Ik weet geen raad na het uitvallen van de auto vandaag hebt ik ook problemen met starten van het auto.
      normaal gesproken start het in 1 keer.

Ook gemerkt dat mijn kachel Fan soms wel en soms ook niet werk ik weet niet als dat ermee te maken hebt?

Het gaat om een Astra G sedan 2003 automaat Njoy 1.6 16v

wim-v6
      Deelnemer

Lampje met de sleutel zegt dat een van je koelvinnen kapot is..

uitvallen:

Vervuiling:

– EGR
        – Gasklep (incl carterventilatie gaatje)

Willem

granripper
        Deelnemer

Hi willem,

No bedankt voor de reactie mijn koelvin zijn getest met de opcom op alle standen en ze reageren goed.

Ik hebt wel een gevoel dat 1 van mijn fan probleem heeft.

Ik hebt ook eengevoel dat mijn temperatuursensor ook niet functioneert.
          Als me motor gestationeerd draait gaat het temperatuur beneden inplaats naar boven.

En soms op de snel weg is beneden de 80 graden en als de motor nu warm is start het heel moeilijk nu.

granripper
          Deelnemer

Hi willem,

No bedankt voor de reactie mijn koelvin zijn getest met de opcom op alle standen en ze reageren goed.

Ik hebt wel een gevoel dat 1 van mijn fan probleem heeft.

Ik hebt ook eengevoel dat mijn temperatuursensor ook niet functioneert.
            Als me motor gestationeerd draait gaat het temperatuur beneden inplaats naar boven.

En soms op de snel weg is beneden de 80 graden en als de motor nu warm is start het heel moeilijk nu.

granripper
            Deelnemer

Hallo Allemaal,

Vandaag is de auto weer uit gevallen toen hebt ik hem weer laten uit lezen ik kreeg code.
              P0130 – O2 sensor 1, circuit spanning laag

Maar nu zit ik met deze probleem lijkt wel alleen als de motor warm is en als ik hem wil starten komt dit voor dat het beroert draait en dan uit valt .

granripper
              Deelnemer

Hallo Allemaal,

Vandaag is de auto weer uit gevallen toen hebt ik hem weer laten uit lezen ik kreeg code.
                P0130 – O2 sensor 1, circuit spanning laag

Maar nu zit ik met deze probleem lijkt wel alleen als de motor warm is en als ik hem wil starten komt dit voor dat het beroert draait en dan uit valt .

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.