Astra G Dashboard verlichting defect

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Dashboard verlichting defect

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    DylanD078
    Deelnemer

Hallo beste leden,

Ik ben nieuw hier op het forum, bezit sinds 2 weekjes een Astra G 5dr hatchback 1.6 16V uit ’98.

Nu deed alle dashboard verlichting het gewoon. Alleen sinds vanavond de verlichting achter de tellers niet meer. Wel de digitale kilometerstand en ook alles in het middenconsole. De dimmer werkt ook gewoon prima en de verlichting van de auto ook.

Kan dit een zekering of iets zijn? Want de rest gaat wel aan. Ik weet niet precies hoe dit zit.

Dankje alvast! Groetjes :bye:

Speedswitch
      Deelnemer

Lijkt mij gewoon een defect lampje, je kan de tellerbak demonteren en de lampjes aan de achterkant eruit draaien (how-to staat hier ergens op het forum).

Mocht je voor LED verlichting gaan, kies dan goede en dimbare leds. Goedkoop spul gaat lopen knipperen en dat wil je niet. Heb die van mij bij crazyleds.co.uk besteld:

https://crazyleds.co.uk/select-vehicle/vauxhall/astra-g-98-04/astra-g-led-dash-kit

Hans van der Lieuw
        Deelnemer

Speedswitch, deze leds uit de UK, hebben die geen aparte fitting nodig, m.a.w. kan je deze zomaar

in de bestaande fitting plaatsen ? Hoor graag van je,

DylanD078
          Deelnemer

[quote quote=18357253]Lijkt mij gewoon een defect lampje, je kan de tellerbak demonteren en de lampjes aan de achterkant eruit draaien (how-to staat hier ergens op het forum). Mocht je voor LED verlichting gaan, kies dan goede en dimbare leds. Goedkoop spul gaat lopen knipperen en dat wil je niet. Heb die van mij bij crazyleds.co.uk besteld: https://crazyleds.co.uk/select-vehicle/vauxhall/astra-g-98-04/astra-g-led-dash-kit[/quote]

Top dankjewel! Ga hier dit weekend eens naar kijken, moet nog een microfoontje wegwerken voor de Bluetooth radio, dus komt mooi uit. :good:

Speedswitch
            Deelnemer

[quote quote=18357276]Speedswitch, deze leds uit de UK, hebben die geen aparte fitting nodig, m.a.w. kan je deze zomaar in de bestaande fitting plaatsen ? Hoor graag van je,[/quote]

Ja, de LED’s die je besteld in de UK hebben gewoon een B8.5 fitting, net zoals de gloeilampjes die je eruit haalt. Plug & play dus

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.