Astra G Coupe Afneembare Trekhaak

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Coupe Afneembare Trekhaak

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    spetahh93
    Deelnemer

Hallo ,

Ik wil graag een afneembare trekhaak onder mijn astra laten zetten, nu heeft er vroeger ook een trekhaak onder gezeten dus de montage gaten zitten er nog.
      en zelfs de kabel ligt er nog. Dus dit zou geen probleem moeten zijn.

mijn vraag is, ik heb een Remus einddemper onder mn auto. past een trekhaak nu nog wel? en iemand nog een goede site met niet al te prijzige trekhaken?

Groeten

Peter

spetahh93
      Deelnemer

niemand??

turbosix
        Deelnemer

Of het gaat passen icm je Remus weet ik niet zeker maar meestal zijn de aftermarket dempers kleiner dan origineel.

Ik heb tot nu toe al 4 afneembare trekhaken bij Rameder besteld.
          Naar mijn idee de goedkoopste en snelle levering.

spetahh93
          Deelnemer

Dankjewel, dan ga ik daar eens even kijken..

Iemand anders die nog kan bevestigen of de trekhaak past i.c.m. Een remus uitlaat?

gerben rsv
            Deelnemer

Toevallig zag ik er vandaag 1 staan met trekhaak en Irmscher uitlaat.
              En dat paste niet de uitlaat hing erg laag en was flink ingedeukt aan de bovenzijde!!!

spetahh93
              Deelnemer

Dan vrees ik het ergste, volgens mn garage moet het kunnen. Maar ben een beetje bang om op de wilde gok een uitlaat te kopen

gerben rsv
                Deelnemer

Misschien zijn er verschillende trekhaakvormen en heb je er geen last van maar de meeste die ik heb gezien hebben zeg maar een halve maanachtige vorm naar beneden toe.

spetahh93
                  Deelnemer

Toch hoop ik dat er nog iemand reageert die zegt dat het zeker te weten wel of niet kan. Moeten toch wel een paar zijn die hier ervaring mee hebben?

Corsaliefhebber
                    Deelnemer

Post eens een goede duidelijke foto van je uitlaat en demper
                      zonder plaatjes is er ook niks over te zeggen. ;)

spetahh93
                      Deelnemer

http://i1357.photobucket.com/albums/q745/Peter_Houweling/DSC_0585_zps022b886e.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
                        http://i1357.photobucket.com/albums/q745/Peter_Houweling/DSC_0579_zps885286c5.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

zie foto’s…..

Maurice89
                        Deelnemer

Je kunt ook je demper aanpassen??????? Mijn g station heeft weer lekker een trekhaak ;) en dat met een uitlaat van 76diameter en een redelijk grote demper achter.
                          Demper is aangepast oftewel in geslepen en stuk nieuw rvs ingelast.
                          Als ik zo je foto’s zie weet ik denk ik bijna zeker dat de steun je demper gaat raken.

spetahh93
                          Deelnemer

ja maar dit is een nog zo goed als nieuwe remus demper van 300/400 e
                            zie het niet echt zitten om die te gaan bewerken..

niemand met een coupe die ervaring heeft met een trekhaak monteren, icm een andere uitlaat??

Maurice89
                            Deelnemer

Begin maar met die steun voor de fun te passen. Dan zie je meteen dat de steun tegen die demper komt, aanpassen van je trekhaak steun zou ik niet doen want je gaat tog kwa krachten en gewicht trekken en of de boel dan zwak of krom trekt lijkt me niet echt een slim idee.

Of andere demper of je demper inslijpen en stuk rvs er in lassen :thumb

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.