Astra G Coupe 2001 X18XE1

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Coupe 2001 X18XE1

5 berichten aan het bekijken - 76 tot 80 (van in totaal 80)
  • Auteur
    Gabr1e7
    Deelnemer

@koenelsenaar wrote:

@Haasje17 wrote:

Je kunt hem alleen uitlezen als je ook de diagnosedraad hebt aangesloten.

Precies, want bij de x18xe zit de cc niet op de ecu zoals bij de z18xe.

Mijn vermoeden is dat hij de massadraad nog niet op zijn cc unit heeft zitten of hier een probleem mee heeft.

Ik heb nog nergens een extra massa kabel of wat dan ook aangesloten.

koenelsenaar
      Deelnemer

Ik heb op de vorige pagina genoemd wat je allemaal nodig hebt inclusief een schema. Daarmee moet het lukken :thumbup

Gabr1e7
        Deelnemer

UPDATE 12-7-2014

Nadat ik de rubbers had ingevet wilde ik mijn auto weer terug zetten op de handrem maar wat gebeurt er? KRAK!
          Handrem kabel gebroken, chil, vandaag laten repareren.

Ik ben aan het kijken voor een andere auto. Binnenkort zal deze hier wel op de marktplaats staan en op autoscout etc.

Haasje17
          Moderator

Sonde het is en blijft een auto van meer dan 10 jaar oud he.

Gabr1e7
            Deelnemer

Hallo! 

Ik ben inmiddels 25, ik heb de auto al die tijd nog in bezit gehad. Hij is uiterst betrouwbaar geweest al die jaren lang. Ik heb hem afgelopen vrijdag 02-02-2018 verkocht aan een hele goede vriend van mij zodat hij hem nog kan gebruiken.

Gekocht met 147.000KM op de teller en hij is de deur uit gegaan met 201.000KM.

Ik ga hem wel missen, het was een soort van mijn eerste echte auto en hij start en reed altijd! Ik heb een paar andere project auto’s gehad, wat Honda’s en dingetjes en als ik daar niet mee wilde rijden pakte ik de Opel wel. Want die reed lekker.

Het enige wat ik na de laatste forum post nog gebeurt is met de auto: 
              – Massa draad verbinden aan LMM.
              – 3e remlicht is er mee opgehouden
              – Koplampen waren te dof om nog door de APK te komen (had ze al 2x gepolijst) deze zijn vervangen. (30 euro)
              – Radiator had een klein lekje, deze heb ik maar gelijk helemaal vervangen. (was ook 30 euro of zo)
              – De einddemper is kapot gerot.
              – Een motorsteun is niet goed meer. (blok bewoog veel heen en weer)

Ik rijd inmiddels al een tijdje in zijn vervanger, een BMW 318i E90 uit 2006. Maar die staat ook al weer te koop.

En dan hier de laatste foto. Ziet er nog het zelfde uit als toen ik hem kocht.  :happy02:
              [img]https://i.imgur.com/ZSt4dMC.jpg[/img]

5 berichten aan het bekijken - 76 tot 80 (van in totaal 80)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.