Astra g coupe 1.8 16v loopt soms koud erg slecht

Forumindex Forums Techniek Ecotec Astra g coupe 1.8 16v loopt soms koud erg slecht

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    kadettsr
    Deelnemer

Hallo,

Mijn astra g 1.8 16v bertone loopt erg slecht soms. Hier onder de problemen:

Regelmatig bij koude of bijna koude motor erg inhouden en stuiterenstoten. Het vreemde is dat dít soms ook niet is en hij vloeiend weg rijd
      Bij veel gas om snel te accelereren op snelweg slaat motorlamp aan en trekt de auto bijna niet meer.

De garage heeft de auto uitgelezen en zegt dat de klopsensor foutcode is.
      Dit kon volgens hen van alles zijn, terwijl ik geen zin heb om straks 1000 euro verder op te zijn om dan pas het daadwerkelijke probleem te hebben gevonden.

Wie heeft een idee?

bart-gsi
      Deelnemer

als de garage um uitleest en hij geeft aan klopsensor neem ik aan dat het ook alleen de klopsensor is..
        dat is dit dingetje ==> http://www.fsrs-opelwebshop.nl/klopsensor-opel-astra-corsa-meriva-signum-tigra-v.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

kadettsr
        Deelnemer

@bart-gsi wrote:

als de garage um uitleest en hij geeft aan klopsensor neem ik aan dat het ook alleen de klopsensor is..
          dat is dit dingetje ==> http://www.fsrs-opelwebshop.nl/klopsensor-opel-astra-corsa-meriva-signum-tigra-v.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Hallo Bart,

Bedankt voor je snelle reactie. Schijnbaar volgens de garage geeft hij deze code ook bij ruw lopen motor.
          Ik kan natuurlijk proberen wat ie doet met een nieuwe klopsensor. 49 euro is de wereld ook niet.

Opeltje17
          Deelnemer

Klopt idd, daar kan je ook een klopsensor fout van krijgen.

Laat hem eens live uitlezen door iemand die er kaas van gegeten heeft, en kijk naar de waardes.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.