astra g cabrio probleemgeval opgelost

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) astra g cabrio probleemgeval opgelost

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    needlefreak

ben hier al effe aan het klagen dat mijn astra toch niet gaat zo als het moet
      maar we hebben het probleem gevonden na een paar bezoekjes bij de opel dealer enn een paar 100den € armer
      had ik het opgegeven het hoefde niet meer dus ik maar de auto klaar voor verkoop blink alles mooi op
      wil ik de bougies na kijken ik haal de ontstekingsmodule er af kom ik al olie tegen
      zit een bougies er niet vast genoeg in
      dus ik zet ze vast ga een testrit doen en dacht ik dat ik in een nieuwe auto zat nu heb ik pas mijn vol vermogen

bij deze wil ik dus zeggen dat mijn cabrio’ke NIET meer te koop is
      GOD SAY THANKS GM CREATED THE Z20LE…

OOK WIL IK JULLIE BEDANKEN VOOR DE VELE GOEDE RAAD ZELDEN BEN IK LID GEWEEST VAN EEN FORUM WAAR IEDEREEN IEDEREEN HELPT OOK AL IS DE VRAAG NOG ZO STOM opel till the end of time

Baas J.
      Deelnemer

je hebt een astra g cabrio turbo?

needlefreak

ja de mijn is een g cabrio met de z20let 147kw

dion87

mooie bak man.. maar ik had als ik zon grill, ook het zelfde in de bumper genomen. dat maakt em dan echt strak

http://www.originalcarparts.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/cbd4ce86b8a89d109d6c24846514b551.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.originalcarparts.nl/component/option,com_virtuemart/Itemid,1/category_id,364/flypage,shop.flypage/manufacturer_id,0/page,shop.product_details/product_id,1711/” onclick=”window.open(this.href);return false;

belgium turbo
            Deelnemer

Nice ride , blij dat er nog Astra Turbo’s zijn in belgie .

needlefreak

ondertussen is mijn bumper naar de kloten maar er komt een nieuwe op zodra ik mij grotere intercooler heb nu is de olie koeler nog zichtbaar
                maar bumpers en gril ezv is origineel en staat op mijn factuur deze kit was optie

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.