Astra G cabrio gekocht!!!

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G cabrio gekocht!!!

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Rickyvan

Na lang gezocht te hebben voor met name een goede prijs te krijgen voor mijn BMW cabrio is het verleden week gelukt om een leuke Astra G cabrio te scoren.

Het betreft een Z16XE,BJ Juni 2002 niet de snelste maar wel redelijk zuinig, zeker in vergelijking met de BMW…..

Rood lederen interieur, airco stoelverwarming etc etc…. 178000km boekjes Nap en carpas erbij.

Bij de koop kreeg ik een verse apk, en werd de airco opnieuw afgevuld.. Wou hem eerst zonder al dat alles kopen als daardoor de prijs beter was maar er ging maar 100 euro vanaf.. Dus ik d8 doe jij het dan maar..

Voor de apk moest er RA een wiellager vervangen met ABS sensor ineen.. een handremkabel en de schijven voor waren afkeur….
      En voor de airco moest de condensor vervangen worden.. Al met al een aardige kostenpost voor hem…

NU de wagen een week in bezit en bevalt prima! En hij staat netjes naast mijn Zafira OPC!!!

Heb al diverse modificaties uitgevoerd, luchtfilter, egr afdoppen carterventilatie uitboren enz enz…

Heb wel nog dingen op het lijstje staan wat moet gebeuren maar alles op zijn tijd……

Dantji
      Deelnemer

Ziet er goed uit zeg !!
        En idd maar goed dat je apk hebt laten doen voor de aankoop haha!

jannick1990

Ziet er mooi uit. Zo zie je maar dat je veel profeit van een keuring kan hebben. Heel veel plezier gewenst met de cabrio!

Dolby
          Deelnemer

Veel plezier met je mooi Cabrio. Maar jouw Zafira OPC mag er ook zeker wezen. :thumb

cano666

Veel plezier met je mooie cabrio! En leuk om te horen dat er nog handelaren zijn die je een eerlijke APK mee geven!

red-bull

rood leer :puke verder wel leuke auto , heb deze ook gehad met zwart leer :thumbup

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.