He mensen, mijn vriendin en ik zijn aan het rondkijken voor een mooie Astra.. Nou hebben we een hele mooie gevonden een Astra G van 2000, 82000 gelopen airco d’r op, IDEAAL! Het is alleen een automaat..
Is dat wat in een Astra? Ik heb wel vaker met een automaat gereden en dat beviel best goed! Het is een 1.6 16v, heeft iemand ervaring? We hebben nog geen proefrit gemaakt.
Ik heb zelf 2 astra G’s gehad met een automaat. De 1e was een 1.6 8v met 85 pk van 2001 en de 2e was een 1.6 16v van 2003. Beide heb ik ruim 2 jaar gehad. Waren allebei heerlijke auto’s om mee te rijden. Kunnen vlot mee in het verkeer en het verbruik is netjes. De 1e heb ik zelfs een verbruik gehaald van 1 op 19 a 20 gereden op de snelweg met de normale snelheid.
Ik zou zeggen, ga een proefrit maken zodat je een indruk kunt op doen.
Staat deze toevallig bij Opel Bleekstein aangezien je uit Zevenaar komt? Ik kom zelf oorspronkelijk uit Arnhem en heb hier deze 2 Astra’s gekocht als demo en moet zeggen dat je hier netjes en goed geholpen wordt.
Ik kan het je aanraden.
Ik heb zelf een ASTRA G stationwagon gehad met automaat en 1.6 8v (X16SZR) motor en moet zeggen het rijd perfect.
Ik rij nu Zafira A automaat met Z18XE motor en dat bevalt ook prima.