astra g armsteun van cargoods

Forumindex Forums Modellen Astra astra g armsteun van cargoods

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Andy6446
    Deelnemer

Hallo,
      Laatst heb ik bij Cargoods een (originele) armsteun voor mijn AG coupe gekocht.

Alle onderdelen moeten in bepaalde volgorde in de beker houder geschroefd worden en als laatste moeten er nog 4 schroeven van boven in. Probleem is dat de armsteun op dat moment al er in zit en je komt met de schroevendraaier daar niet aan.
      Heeft iemand hier ervaring mee en misschien een tip hoe je het beste die vast kan maken.
      Ik weet dat mijn vraag triviaal lijkt maar dat ga je niet zeggen als je dat zelf geprobeerd hebt.
      gr

HarrieAstra
      Deelnemer

Alvast een tip voor de volgende keer; koop niets bij Cargoods. Ik persoonlijk heb echt slechte ervaringen met deze toko.

De spulletjes kunnen wel lekker goedkoop zijn, maar daar is de kwaliteit ook naar..

vla007
        Deelnemer

Heb deze armsteun ook, ging helaas snel stuk zoals Harrieastra aangeeft.

Wat betreft de schroefjes, ik heb er torx schroefjes ingedraaid, dan kun je de L vormige torx set gebruiken. Heel handig is dit niet, maar dit is een optie.

Andy6446
          Deelnemer

ja idd, die lijkt niet erg stevig maar ik denk dat als je daar niet op gaat zitten dan moet ‘ie toch niet zo snel kapot gaan
            bedankt voor de tip, ik was idd al bezig om daar een schroef met ring sleutel kop in te draaien maar torx is ook een idee
            BTW. ik vraag me af of er op de sloop een echte originele armsteun te krijgen is (zijn die astra’s met originele armsteuns geleverd?) want bij die winkels worden alleen maar zogenaamd “originele” verkocht, die passen in de beker houder maar moeten wel met de schroeven vast gemaakt worden

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.