Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra g angel eyes met xenon.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 maart 2012 om 16:12 #17238113
Hallo
Ik wil graag mijn koplampen vervangen voor angel eyes.
De vraag is zijn deze angel eyes ook te krijgen met blauwe rondjes?
En ik wil e rook graag xenon in van 8 of 10k. Ik zie veel setjes xenon staan
voor 65 euro? maar zijn dezen wel goed?
Bij brezan waarschuwden ze me omdat die lampen niet goed zijn en de piek stromen
door sturen naar de pc van je auto en zo alles alsnog kapot maakt..
Kan iemand mij hier met helpen?Mvg Jacco
27 maart 2012 om 16:19 #17883515Ik heb inmiddels een jaar angel eyes voor mijn Astra. Ik heb deze gekocht met gele lampjes, en er zelf (witte/blauwe) ledjes in gezet. Tevens heb ik vorige week een Xenon kit gekocht, wat een licht komt daar vanaf! Ik heb nu al spijt dat ik daar lang mee gewacht heb. Mijn Xenon kit was ook niet duur, doen het echter perfect.
27 maart 2012 om 16:34 #17883516Nice bedankt voor je snelle reactie! ik ben pas een half uur lid van dit forum maar nu al helemaal gek ervan :thumb
Dus volgens jou is die goedkope xenon ook goed? zou jij mij kunnen helpen met die blauwe ledjes? heb je ook een site waar ik
deze xenon en angels eyes kan bestellen? en zou je mischien een foto willen sturen van jou lampen. Ik ben namelijk nog niet 100% overtuigd.Mvg Jacco
27 maart 2012 om 19:25 #17883517Heb alleen maar ellende gehad met mn angel eyes, ook gekocht met gele lampjes erin en led erin willen zetten, fikte me alles door.
Mocht je voor een mooi effect willen gaan? Depo Xenon schijnwerpers met 8000k Xenon ;) vorige week erin gezet, en wil nooit meer anders!! Brezan kan een hoop zeggen, maar bij GM tuningparts komen alle xenon-sets uit eenzelfde fabriek (ook de pilot setjes!)
Zolang je alles goed installeerd en je 10AmP zekeringen vervangt voor 20 AmP “Fikt” niets je door! Het staat zelfs in het instructieboekje :vertag Dit is wat brezan beweert, maar deze garages wagen zich veelal niet aan zo’n soort modificaties tenzij ze fabrieksaf zijn!Dus goed lezen en kijken, kijk eigelijk niet fout gaan. Natuurlijk na installatie alles even goed afstellen zodat het weer wegveilig is!
Heb voor m’n koplampen ik was voor m’n koplampen met Xenon en witte ledjes voor klein licht €280 euro kwijt. maar het resultaat mag er wezen!
Oude bras angel eyes! :swear
Nieuwe resultaat!! :wub28 maart 2012 om 13:19 #17883518Ik heb nu nog 10amp zekering erin. Dus is het verstandiger om er een 20 amp. in te zetten?
28 maart 2012 om 20:21 #17883519Xenon verbruikt juist minder stroom dan orginele koplampen. Ik heb nog geen problemen gehad. Ik heb de Angel eyes gekocht bij ‘GM-Tuningparts.nl’ en mijn Xenon set is de ‘Slimline Xenon’ van “Autoverlichtingreeuwijk.nl’. Ik zal zo even wat foto’s uploaden.
28 maart 2012 om 20:31 #17883520Toen ik mijn angel eyes net ingebouwd had (Nog zonder Xenon):
Zo zien ze er savonds uit als de ringen branden:
En dit is na inbouwen Xenon kit:
30 maart 2012 om 02:06 #17883521@Wjswaving wrote:
Ik heb nu nog 10amp zekering erin. Dus is het verstandiger om er een 20 amp. in te zetten?
Staat zelfs in de instructie boekjes geleverd bij je xenon set. (althans bij mij) dus heb trouw opgevolgd en geen problemen!!!
30 maart 2012 om 09:00 #17883522Het lijkt mij voor de veiligheid niet echt goed, de kabels zijn immers niet berekend op hogere stromen dan 10A. Xenon vraagt juist minder stroom dan originele koplampen. Echter kan de startstroompiek wel hoger zijn (Als het goed is zijn de ballasten hierop berekend).
Ik heb zonder wisselen van zekeringen ook geen problemen gehad.
30 maart 2012 om 09:05 #17883523Ik ook probleem loos en heb de goedkoopste Xenon kit van GMtuningparts besteld.
30 maart 2012 om 10:53 #17883524@Jeroentjahh wrote:
Het lijkt mij voor de veiligheid niet echt goed, de kabels zijn immers niet berekend op hogere stromen dan 10A. Xenon vraagt juist minder stroom dan originele koplampen. Echter kan de startstroompiek wel hoger zijn (Als het goed is zijn de ballasten hierop berekend).
Ik heb zonder wisselen van zekeringen ook geen problemen gehad.
Ja daar had mijn kameraad het ook al over, die kabels van je xenon kit kunnen sneller doorbranden met een 20A zekering. En anders als die 10A te licht is knalt die er vanzelf uit :jerry
30 maart 2012 om 11:52 #17883525Gewoon zorgen dat je genoeg reserve in je auto hebt om veilig thuis te komen!
2 mei 2012 om 11:17 #17883526Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw dus ik zal niet direct met de deur in huis vallen. Mijn naam is Bas, 24 jaar, en sinds december 2011 ben ik de trotse eigenaar van een Opel Astra G 1.6 16v uit 2000. Toen ik hem kocht had deze 81000 km op de teller dus hij was nog nauwelijks gebruikt, beloofde veel goeds dus :D . Ik rij er nu alweer bijna een half jaar mee en ben nog steeds zeer tevreden. Laatst een keer een klein mankement gehad met de tank-slang die was gaan lekken maar dat was zo verholpen. Inmiddels beginnen mijn vingers te jeuken om hem toch eens wat op te gaan leuken. Als eerste stap zat ik te denken aan nieuwe koplampen. Angel Eyes lijken me wel gaaf. Vooral als ik hier zo de foto’s van Jeroentjahh zie. Ik ben zelf eens wat gaan zoeken op internet en het valt me op dat er werkelijk een enorm aanbod is. Jeroentjahh, mag ik jou vragen waar jij de lampen gekocht hebt en welke type het zijn? (deze toevallig? : http://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/8631-aanbieding-angel-eyes-koplampen-opel-astra-g-chroom/) Anderen die angel eyes hebben hoor ik het ook graag van hoor. Jeroentjahh had foto’s en daar ziet het er lekker strak uit. Heb trouwens al een handleiding gevonden over hoe je de koplampen moet vervangen dus hulde aan jullie allemaal :thumb Hartstikke bruikbare info hier zo op het forum :wors
2 mei 2012 om 11:21 #17883527Astra-G heeft geen Computer tussen de verlichting..
Kan je probleemloos monteren.
Willem
2 mei 2012 om 11:22 #17883528Pm DMLC CEO eens, die doet z’n angel eyes met Xenon weg….
2 mei 2012 om 11:25 #17883529@RISL wrote:
Pm DMLC CEO eens, die doet z’n angel eyes met Xenon weg….
Thanks RISL :thumb
Ik heb alleen geen angel eyes maar de Projector koplampen
Mr-T-Opel-Astra-G heeft zijn Angel eyes gewisseld voor de koplampen die ik nu te koop heb staan.2 mei 2012 om 11:36 #17883530Ow, okay, ik dacht dat jij ook angel eyes had.
2 mei 2012 om 15:09 #17883531Ik was ook nog aan het zoeken voor angel eyes of day running lights voor de originele D2S lampen(af fabriek)…zijn die nog ergens te krijgen???Of weet iemand een andere oplossing?
2 mei 2012 om 21:20 #17883532@pinkproject wrote:
Ik was ook nog aan het zoeken voor angel eyes of day running lights voor de originele D2S lampen(af fabriek)…zijn die nog ergens te krijgen???Of weet iemand een andere oplossing?
Wat wil je, hoeveel mag het kosten.
3 mei 2012 om 07:20 #17883533Heb mezelf gisteren deze besteld:
http://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/504-angel-eyes-koplampen-opel-astra-g/
Hopelijk worden ze een beetje snel geleverd dan kan ik van het weekend nog aan het sleutelen. Ben namelijk wel benieuwd naar het resultaat. Iemand nog tips en/of dingen waar ik op moet letten bij montage? :hmmz3 mei 2012 om 07:53 #17883534@Slynxz wrote:
Heb mezelf gisteren deze besteld:
http://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/504-angel-eyes-koplampen-opel-astra-g/
Hopelijk worden ze een beetje snel geleverd dan kan ik van het weekend nog aan het sleutelen. Ben namelijk wel benieuwd naar het resultaat. Iemand nog tips en/of dingen waar ik op moet letten bij montage? :hmmzlampen vervangen is appeltje eitje king:
4 mei 2012 om 05:25 #17883535Cargoods
Brasfirma. Weten het verschil nog niet eens tussen een Sedan/Coupe of hatchback. :thumbdown
Persoonlijk slechte ervaring mee. Sindsdien forever faithfull aan GM Tuning. Misschien een eurotje meer, maar altijd persoonlijke behandeling.Maar dat is persoonlijk :vertag :jerry
4 mei 2012 om 06:50 #17883536@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
Cargoods
Brasfirma. Weten het verschil nog niet eens tussen een Sedan/Coupe of hatchback. :thumbdown
Persoonlijk slechte ervaring mee. Sindsdien forever faithfull aan GM Tuning. Misschien een eurotje meer, maar altijd persoonlijke behandeling.Heb nog even navraag gedaan bij hun, kreeg ik wel lekker snel reply op. Echter wel ook al bericht dat het onderdeel niet op voorraad is dus dat het nog wel even kan duren dus dat is dan weer wel minder :(
4 mei 2012 om 12:05 #17883537ik zou eerder voor deze gaan..
http://www.ebay.de/itm/Angel-Eyes-Scheinwerfer-Opel-Astra-G-LED-schwarz-/250771236305?pt=DE_Autoteile&hash=item3a632165d1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
5 mei 2012 om 18:56 #17883538Bij mijn xenon kit heb ik 2 12v steekfittingen gekregen weet iemand waar deze voor dienen?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.