Forumindex › Forums › Modellen › Astra › astra G Angel eyes aansluiten?
- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 mei 2022om 22:23 door opel.astra.g.coupe.
-
AuteurBerichten
-
6 februari 2016 om 12:45 #17275312
Hallo allemaal.
Ik heb vandaag mijn nieuwe angel eyes binnen gehad.
Nou lopen er vanaf de lampen 2 stekkers die orgineel zouden moeten zijn, maar nou zitten er ook nog dunne witte en zwarte kabeltjes aan die volgens mij voor de led zijn.Iemand hier enige ervaring mee?
Gr
6 februari 2016 om 13:03 #18310015Welke lampen heb je in je angel eyes zitten?? Dimlicht/grootlicht, stadslicht en angel eyes of zit er geen stadsverlichting op??
anders kin je die draden op je stadslicht erbij knijpen… Of met een switch er tussen dat je tussen stadslicht en angel eyes kunt wisselsn6 februari 2016 om 14:54 #18310016@bart-gsi wrote:
Welke lampen heb je in je angel eyes zitten?? Dimlicht/grootlicht, stadslicht en angel eyes of zit er geen stadsverlichting op??
anders kin je die draden op je stadslicht erbij knijpen… Of met een switch er tussen dat je tussen stadslicht en angel eyes kunt wisselsnGeen idee, kan je me even whatsappen misschien dat ik je een foto kan sturen ?
6 februari 2016 om 15:04 #18310017Post een link van google van jouw angel eyes.. Is ook handig voor anderen die niet in mijn whatsapp kunnen kijken..
En beter je 06 even verwijderen.. Deze pagina is op google te zien…6 februari 2016 om 15:49 #18310018http://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/8716-angel-eyes-koplampen-opel-astra-g–zwart/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dat zijn ze. Momenteel zitten er standaard koplampen op.
6 februari 2016 om 15:54 #18310019Ik vermoed dat je de angel eyes bij de 3 led stadslichtjes kunt knijpen…
6 februari 2016 om 16:07 #18310020@royjansen0162 wrote:
Hallo allemaal.
Nou lopen er vanaf de lampen 2 stekkers die orgineel zouden moeten zijn, maar nou zitten er ook nog dunne witte en zwarte kabeltjes aan die volgens mij voor de led zijn.Iemand hier enige ervaring mee?
Gr
Toevallig vandaag Devil Eyes (JunYan) gemonteerd op m’n Astra (ook van cargoods).
Lijkt hij op deze? draadje met 252-2 label erop.
Die led stekker heeft dezelfde vorm als het stadslicht lampje zelf, je draait de stadsverlichting/adapter eruit, trek het lampje eruit en drukt dat stekkertje van de leds erin en die sluit je dan weer aan op de originele stekker.
Moet je ook de motortjes overzetten? De rechter lamp (vanaf het stuur gezien) moet je na de eerste slag nog een keer draaien anders krijg je hem er nooit in.
ps; bij mij waren beide led transformators los gekomen in behuizing, let daar even op, die kunnen de lamp dus slopen als ze los hangen.
6 februari 2016 om 16:20 #18310021@SnowWolf wrote:
@royjansen0162 wrote:
Hallo allemaal.
Gr
Toevallig vandaag Devil Eyes (JunYan) gemonteerd op m’n Astra (ook van cargoods).
Lijkt hij op deze? draadje met 252-2 label erop.
Die led stekker heeft dezelfde vorm als het stadslicht lampje zelf, je draait de stadsverlichting/adapter eruit, trek het lampje eruit en drukt dat stekkertje van de leds erin en die sluit je dan weer aan op de originele stekker.
Moet je ook de motortjes overzetten? De rechter lamp (vanaf het stuur gezien) moet je na de eerste slag nog een keer draaien anders krijg je hem er nooit in.
ps; bij mij waren beide led transformators los gekomen in behuizing, let daar even op, die kunnen de lamp dus slopen als ze los hangen.
Ja is volgens mij bijna het zelfde. 2 stekkers voor de verlichting en losse draadjes voor de led.
Heb alleen geen idee wat wat precies is. Motortjes overzetten? Ik weet alleen dat hij voorbereid is voor elektrische hoogte regeling, kan je daar wat meer over vertellen?gr
6 februari 2016 om 16:30 #18310022@royjansen0162 wrote:
Ja is volgens mij bijna het zelfde. 2 stekkers voor de verlichting en losse draadjes voor de led.
Heb alleen geen idee wat wat precies is. Motortjes overzetten? Ik weet alleen dat hij voorbereid is voor elektrische hoogte regeling, kan je daar wat meer over vertellen?gr
Heb je elektrische hoogte regeling? zo nee; dan hoef je niks te doen.
Zo ja; dan moet je de motortjes die op de bestaande lampen zitten over zetten. (dan leg ik het wel uit).
6 februari 2016 om 16:33 #18310023@SnowWolf wrote:
@royjansen0162 wrote:
Heb je elektrische hoogte regeling? zo nee; dan hoef je niks te doen.
Zo ja; dan moet je de motortjes die op de bestaande lampen zitten over zetten. (dan leg ik het wel uit).
Ja dat heb ik. En de lampen van de knipperlichten zitten er niet in, kan je die gewoon overzetten ?
6 februari 2016 om 16:49 #18310024Yep dat is APK verplicht als je het hebt ;)
Die grijze plug/dop met schroef draad die uitsteekt, daar zet je een passende dop en je draait hem een paar slagen (zal behoorlijk zwaar gaan). Draai daarna de dimlicht cover eraf zodat de reflector los komt te zitten, trek dan (niet hard) aan de schroefdraad van die plug om de reflector naar je toe te trekken zodat je wat ruimte krijgt.
Beweeg/kantel de schroefdraad naar beneden om hem uit de rail te krijgen:
rechts het originele motortje, links de originele verbinding
Bij de originele lamp doe je ongeveer hetzelfde om hem eruit te krijgen, kwart slag draaien en dan zijwaarts het palletje uit de rail halen, daarna zet je ze op de zelfde wijze terug in de nieuwe lampen.
Let wel, bij de nieuwe lampen zaten de borg gaten identiek voor zowel links als rechts dezelfde locatie, bij de rechter koplamp krijg je dan het probleem dat de stekkeraansluiting naar beneden hangt, dit past NIET; draai het motortje voorzichtig 180 graden verder zodat de stekkeraansluting tegen het dimlicht aan zit en dus schuin naar boven wijst.
Ja knipperlichten kun je gewoon 1 op 1 overzetten, geen probleem.
17 mei 2022 om 22:23 #18466399Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik de losse kabeltjes van de Jun yam angels eyes connect ik snap de tekening helemaal niet graag hulp
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.