Astra G: Alternatief MID/TID display (oplossing pixeluitval)

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G: Alternatief MID/TID display (oplossing pixeluitval)

5 berichten aan het bekijken - 176 tot 180 (van in totaal 180)
  • Auteur
    Berichten
  • #18379355
    Edwin Bloemberg
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 May 2019

      Mijn huidige MID geeft verbruik weer, echter rijd mijn auto volgens mijn MID 1l/100km. Werkt niet dus, volle tank is 1300km rijbereik met een 1.6 benzine..

      Als ik één zoals deze aankoop, is dit dan mogelijk opgelost? Veranderd mijn codeindex dan of zit dat ergens anders geprogrammeerd? Het kan natuurlijk ook een sensor zijn, maar ik weet dat mijn codeindex (instelling van motorcode i.c.m. bandmaat waarop het systeem verbruik berekent) ook niet klopt. Bij de dealer kost dit aardig wat knaken om alleen al te programmeren.. Als dit werkt kan ik veeeel beter hier voor gaan!

      #18379384
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Deze schermen kin je zelf naar wens programmeren met de knoppen op de hendel van de ruitenwissers.

        #18379540
        Edwin Bloemberg
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 May 2019

          Kun je mij even heel snel vertellen hoe ik dat doe? Ik weet dat je een één en ander kan resetten, maar programmeren is nieuw voor mij. Ben hier heel benieuwd naar![quote quote=18379384]Deze schermen kin je zelf naar wens programmeren met de knoppen op de hendel van de ruitenwissers.[/quote]

           

          Kun je mij even heel gauw vertellen hoe ik dat doe? :D Ik weet dat je een één en ander kan resetten, maar programmeren is nieuw voor mij. Ben hier heel benieuwd naar!

          #18379659
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Bij een alternatief scherm krijg je een pincode en handleiding, durf niet meer te zeggen hoe het precies werkte. Heb zelf geen astra g met dat scherm meer, dus kan het niet voor je omschrijven.

            #18379716
            Edwin Bloemberg
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 May 2019

              <p style=”text-align: left;”>Oh, dan heb ik je verkeerd begrepen denk ik. Je bedoeld her scherm dat uit Tsjechië komt, en niet de orginele Opel MID?</p>

            5 berichten aan het bekijken - 176 tot 180 (van in totaal 180)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.