Astra G Airbag/gordelspanner lampje

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Airbag/gordelspanner lampje

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    rjkooijman
    Deelnemer

Bij mijn lieve astra’tje blijft het airbag/gordelspannerlampje branden. Heb deze al ooit bij een generieke garage laten uitlezen en die zeiden dat de weerstand te hoog was en dat resetten geen zin had gehad en dat hij dit niet kon oplossen. Maar hij zei wel dat de auto nu alle airbags open zou klappen in geval van een ongeluk. Nu heb ik even het boekje doorgelezen en dit blijkt niet zo te zijn. Morgen heb ik een APK ingepland om te achterhalen wat er mis is met de auto voor de uiterlijke APK datum (april). Ik denk niet dat mijn auto door de keuring komt met dit defect.

Ik heb al een beetje rondgekeken op het forum en het blijkt als de auto aan op-com wordt gehangen dat het wel te resetten is (?). Woont er iemand in de omgeving Oosterhout NB/Breda met zo’n stekker en zou mij een plezier willen doen om hier naar te kijken? Ik heb al een keer gebeld voor het uitlezen bij de Opel dealer hier in de stad, maar voor uitlezen 50 euro vragen vond ik beetje te enthousiast (ben ook maar een student).

Ik wacht het af. Groeten!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.