Astra G achterlicht.

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G achterlicht.

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17981262
    Dolby
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 May 2008

      @Step-han wrote:

      Als ik even mag storen in dit topic!

      Ik wil zelf ook led achterlichten en heb een donker groene 3deurs astra g. Zouden die donkere van Depo zoals Dolby ze op de foto heeft staan op een donker groene astra? Of zouden juist heldere led lampen beter staan?

      Ik wil wel van de oranje knipperlichten af, dus graag in het midden alleen wit!

      Groet!

      Zoals je ziet op mijn foto zijn de knipperlicht gedeelte en achteruit gedeelte donker uitgevoerd. Dus
      wit doorzichtig. Ik zelf heb daarbij de standaard oranje knipper lichten terug gemonteerd. Maar dat zie je
      dus bijna niet. Wil jij het 100% niet zichtbaar hebben neem je silver version knipperlichten. Maar deze Depo
      achterlichten zijn de donkere versie en kan je vertellen in het echt zie je het bijna niet moet je echt goed kijken
      om de oranje knipperlicht te zien.

      PS: Houd er rekening mee als je Led achterlampen gaat plaatsen dat je BC (boardcomputer een storing kan geven ivm
      de boardcomputer denkt dat de achterlampen kapot zijn ivm minder stroom afneemt dan orgineel lampje). Dit kun
      je oplossen door een weerstand er tussen te zetten of zoals bij mij een echt lampje bij geplaatst om ervoor te
      zorgen dat je BC geen foutmelding geeft. Want als je deze foutmelding krijgt werkt ook niet cruisecontrol niet meer.
      Nadat Gerrit (Blue Dragon) een lampje heeft bij geplaalst in mijn kofferbak werkt alles gewoon zoals het hoort
      dus heb geen storing melding en mijn cruisecontrol werkt.

      Ik denk persoonlijk dat het op een donker groen astra ook mooi zal staan.

      #17981263
      Baas J.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2008

        De meeste goeie LED units hebben al een ingebouwde weerstand en geven geen storing.

        #17981264
        Dolby
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2008

          Mijn Depo donkere Led achterlichten (lexmaul look) hebben dit niet maar kan zijn dat ik de eerste versie heb misschien.
          Heb ze namelijk sinds 2008.

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.