Astra g achterbumperlip en uitlaat positie

Forumindex Forums Modellen Astra Astra g achterbumperlip en uitlaat positie

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Shane_Astra_g
    Deelnemer

Mensen,

Vandaag ben ik mijn achterbumperlip gaan vast tapen om te kijken hoe het staat en hoe het uitkomt met mijn pas gekochte sierstuk. Echter heb ik nu 1 grote gat waar mijn uitlaat moet komen, dit ziet er niet uit :puke. Ik zat te denken aan een dubbele sierstuk, maar dan komt het niet netjes uit in het midden, dit komt omdat de originele uitlaat niet in het midden van de gat zit. Wat kan ik hier het beste voor doen? Bochtje laten lassen aan het einde? andere opties?

Einddemper kopen zit nu eve niet in mijn budget dus gewoon een sierstuk. En nee! de achterbumperlip ga ik niet zwart laten. Volgende week in kleur laten spuiten:D

Pics:

Shane_Astra_g
      Deelnemer

sorry, mijn auto is echt vieess :puke

Haasje17
        Moderator

Ik zou een nieuw dempertje kopen waarbij een mooi dubbel uitlaatje zit.

Shane_Astra_g
          Deelnemer

Hmm, lezen is ook een vak! king: king: Zoals ik al had geschreven laat mijn budget het nu niet toe om een nieuwe einddemper te halen. Even de goedkope oplossing en alleen een sierstuk monteren

OscaR-16v
            Deelnemer

@Shane_Astra_g wrote:

Hmm, lezen is ook een vak! king: king: Zoals ik al had geschreven laat mijn budget het nu niet toe om een nieuwe einddemper te halen. Even de goedkope oplossing en alleen een sierstuk monteren

een beetje leuk sierstukje kan ook aardig prijzig zijn. maar ff serieus, die onderlip lijkt toch nergens op? lijkt wel alsof er een gedeelte mist :puke

Shane_Astra_g
              Deelnemer

hoebedoel je een gedeelte mist? De lip komt er zo uit te zien. maar dan met dubbele uitlaatsierstuk

Maar ik vroeg verder ook niet om een mening, maar hoe ik het probleem kan oplossen. Dus enig idee?? een sierstuk kan ik al krijgen van 40 euro. daar krijg ik geen fatsoenlijke nieuwe demper van

opel-motorsport
                Deelnemer

2de hands gekocht ? of zelf het gat te groot gesneden
                  lip is door iemand aangepast dusja
                  ander lip kopen is de goedkoopstz oplossing denk ik

Shane_Astra_g
                  Deelnemer

lip is nieuw. Ik denk dat het bedoelt is voor dubbele uitlaat. zoals dit:

[/URL]

Tenminste als de orginele pijpje in het midden van dat gat zit en ik er een fatsoenlijke dubbele sierstuk aanhang dan ziet het er normaal uit. De lip ziet er niet gezaagd uit iig. Andere lip kopen is geen optie. Heb jij nog iets anders in gedachten?

gerben rsv
                    Deelnemer

Volgens mij zijn er wel dubbele sierstukken te koop maar meestal splitsen die in het midden en niet zoals jij het graag zou willen naar 1 kant.
                      Misschien nog ff ebay doorspitten?

Shane_Astra_g
                      Deelnemer

@gerben rsv wrote:

Volgens mij zijn er wel dubbele sierstukken te koop maar meestal splitsen die in het midden en niet zoals jij het graag zou willen naar 1 kant.
                        Misschien nog ff ebay doorspitten?

Ja precies, daarom is mijn vraag of de einddemper kan worden verplaats naar het midden van het gat. of dat het eindstuk van de demper gebogen moeten worden naar het midden, zodat mij dubbele sierstuk in het midden staat

duncs

Nog zo’n zelfde sierstuk kopen en die tegen de andere vastlassen of schroeven ;)
                          Achterkant een plaatje erop die je vanbinnen zwart spuit en tada dubbel sierstuk :shock:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.