Forumindex › Forums › Modellen › Astra › astra G aansteker bekabeling.?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 oktober 2014 om 18:14 #17268570
Goedendag,
kan 1 van jullie me aub helpen.
ik heb een astra G nu heb ik een 3w weg aansteker splitter met usb.
de kabel die daar aan zit is een simpele kabel met een plus en een min is het mogelijk dat ik die doorknip en dan aan de achterkant van de aansteker weer aansluit zodat alles netjes weg gewerkt kan worden en ik dus niet allerlei kabels door de auto heb lopen.hoop dat er snel een reactie komt dan kan ik er snel mee aan de slag.
groetjes ferry :D :D :D
13 oktober 2014 om 18:22 #18257020AnoniemLid sinds:
1 January 1970Als er geen 12v plug aan zit die je in de sigarettenplug moet steken, dan kun je inderdaad de plus en min rechtstreeks onder bij de sigarettenplug aansluiten.
Zit er een 12v plug aan, dan moet je eerst de uitgangsspanning meten op de draad vanaf de 12v plug naar de 3 weg splitter, want dat is USB en heb je kans dat er in de 12v plug een weerstand zit om de spanning te verlagen naar USB.
Bij twijfel dus eerst ff meten.
13 oktober 2014 om 18:26 #18257021@Astra_H_1.6-16v wrote:
Als er geen 12v plug aan zit die je in de sigarettenplug moet steken, dan kun je inderdaad de plus en min rechtstreeks onder bij de sigarettenplug aansluiten.
Zit er een 12v plug aan, dan moet je eerst de uitgangsspanning meten op de draad vanaf de 12v plug naar de 3 weg splitter, want dat is USB en heb je kans dat er in de 12v plug een weerstand zit om de spanning te verlagen naar USB.
Bij twijfel dus eerst ff meten.
er zit inderdaad een plug aan die zou ik er dan af knippen heb je misschien een link of iets dergelijks waar ik kan zien hoe ik dit moet meten of zou ik ook gewoon de usb kunnen laten vervallen?
13 oktober 2014 om 18:40 #18257022AnoniemLid sinds:
1 January 1970Kun je die plug open maken ???
Als er geen weerstand in zit en alleen een zekering, dan kun je hem er zo vanaf knippen en aansluiten.
(wel even letten dat je de + en – op de juiste draad aansluit)16 oktober 2014 om 16:59 #18257023Ik zou een, in de handel te verkrijgen aanstekerplug kopen, en deze aansluiten op de bedrading van de aansteker aansluiten.
Let wel op de plus en min met het aansluiten, anders gaat het alsnog fout en springt de zekering.
Dan hou je de splitter in tact en kan je de bekabeling ook wegwerken.20 oktober 2014 om 18:43 #18257024het zit aangesloten ws geen probleem even kabel doorknippen plus op plus min op min en gaan :thumbup :thumbup :thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.