Astra G ’99 – 3D . audio en boxen?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G ’99 – 3D . audio en boxen?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    NewB

Hi all,

Ik heb de forum doorgezocht maar kwam niet echt uit. misschien kan iemand mij met volgende vragen helpen.

1 – Ik heb een cd/usb speler er in gezet, als ik de auto uit zet dan gaan de instellingen verloren ik heb een universele connector.
      2 – ik wou de boxen voor en achter vervangen, maar heb gelezen dat de panelen eruit moeten? kan iemand ff duidelijk uitleggen hoe?

alvast bedankt. dank jullie wel.

:afro

DarkNL08
      Deelnemer

1. Geel/Rood kabeltje wisselen achter de radio
        2. Bij m’n 5 deurs is het vrij eenvoudig;

– Alle zichtbare schroeven loshalen
        – Kap loswippen, zit op witte clipjes vast

Ernsto

Nog even een aanmerking:

Ik heb bij mijn astra G ook de deurspeakers vervangen door pioneerspeakers. Heb nu last van krakende speakers omdat daar vocht op ligt, dit komt omdat de afwatering van regenwater via de binnenkant van de deur loopt. Probeer het op de een of andere manier af te schermen aan de achterkant zodat je geen last krijgt van vocht.

robin6833
          Deelnemer

onder bij het deurpaneel zitten 3 schroeven volgens mij. losdraaien en de rest is klikken! eerst spiegel/tweeter kapje voorzichtig losklikken!

Mr-T-Opel-Astra-G
            Deelnemer

@robin6833 wrote:

onder bij het deurpaneel zitten 3 schroeven volgens mij. losdraaien en de rest is klikken! eerst spiegel/tweeter kapje voorzichtig losklikken!

Gewoon laten zitten.

Volgens mij kun je ook bij de speakers komen door simpelweg te speakerkapjes te verwijderen bij een 5 deurs, heb deze namelijk gespoten in carroserie kleur, en daar kon ik de speakers goed zien zitten. @Ernsto wrote:

Nog even een aanmerking:

Ik heb bij mijn astra G ook de deurspeakers vervangen door pioneerspeakers. Heb nu last van krakende speakers omdat daar vocht op ligt, dit komt omdat de afwatering van regenwater via de binnenkant van de deur loopt. Probeer het op de een of andere manier af te schermen aan de achterkant zodat je geen last krijgt van vocht.

Folie die onder de deurpanelen laten zitten of naderhand weer goed terugplaatsen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.