Goedeavond,
Mijn Z16xe motor is laatst compleet gereviseerd (opgeboord, gehoond, nieuwe keerringen, nieuwe krukas en drijfstanglagers, 16 nieuwe LPG kleppen, en 16 nieuwe klepstoters)
Alles is gevlakt.
Nu heb ik dus alles in elkaar gezet en gestart, en langzaam aan begonnen de hydraulische stoters zich te vullen, alleen lijkt het of er 2 stotertjes niet helemaal lekker meedoen.
Het getik is in ieder geval niet weggeraakt. In eerste instantie dacht ik dat het door de inloopolie kwam die ik gebruikt had vlak na de motorrevisie, maar na 200 km(zoals mij verteld is door het revisiebedrijf) heb ik de olie gewisseld voor de 5w30 Presteza Kroon Oil die erin hoort volgens de Kroon website, maar het getik is nog steeds niet weg.
Heeft iemand ideeën waar dit door zou kunnen komen? Iets anders dan de klepstoters misschien? Of zijn er toch een paar nieuwe klepstoters niet goed..? (Kan dit uberhaupt wel?)
Ik wacht jullie antwoord even af.
Groeten!