astra g 2003 met airco

Forumindex Forums Modellen Astra astra g 2003 met airco

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Opelmafkeesje
    Participant
    • Topics 2
    • Reacties 4

de airco blies alleen warme lucht dus laten vullen ( 100 euri ) daarna deed ie t nog niet….waarschijnlijk de sensor. deze gewisseld ….wat de monteur niet vertelde is dat als je de sensor eruit draait dat het systeem kan leeglopen …wat dus ook gebeurde in de twee minuten. bij  stroom op de aircopomp wel reactie ervan. de klik van de spoel te horen en te zien. de pomp blijkt goed. Als de ventilatie compleet uitstaat en de airco wordt aangezet blaast deze een licht briesje…dus lijkt me in orde . voordat ik weer 100 euro er tegenaan smijt wil ik eerst een en ander gaan checken natuurlijk ..maar nu ! het viel me op dat de koelfan niet draaide boven de 90 graden en de temp liep op tot 100 graden. de warmte resistor doorverbonden op de weerstand en slaat nog niet aan . (1)Heeft de warmte resistor te maken met de airco ??? (2 ) wat kan er nog meer roet in het eten gooien…..?

Dolby
    Participant
    • Topics 25
    • Reacties 3366

Normaal gesproken zou de fan moetsen inschakelen bij 92 graden om je motor te koelen. De 2de fan voorkant is er voor de airco maar ook als 2de stand voor koeling van motor. Die zou eigenlijk dan ook moeten gaan draaien.

Huidig auto: Opel Zafira A 1.8 16V Sport Bouwjaar: 2004.

Vorige auto:
    * Opel Zafira A 2.2 16V Elegance Bouwjaar: 2002 Km stand 261.xxx
    * Opel Astra G 2.0 DI 16V Club Bouwjaar:2000 Km stand: 325.xxx

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.