Astra G 2003 automaat nieuwe sleutel laten bij maken

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G 2003 automaat nieuwe sleutel laten bij maken

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    yup

Kleine vraagje aan jullie.

Voor een maat hebben we een hele fijne Astra G uit 2003 gekocht, 1.6 8 klepper Z16se automaat, geen sprinter maar wel een hele fijne auto imho. Toerental voor een 4 bak automaat valt me ook mee (4200 toeren bij 160 op de teller, redelijk in mijn ogen) dus een van de latere modellen.

Deze auto heeft maar 1 sleutel. Dealer vraagt 190 euro voor een sleutel… Is er een goedkoper manier om een nieuwe sleutel te vinden? Bijv. een sleutel van ebay ofzo en dan met opcom inleren?

Alvast bedankt.

jelle-lammers

Sleutels voor mijn schakel brommer liet ik bijmaken bij de Multimate, misschien kan dat voor een auto ook wel?

Opeltje17
        Deelnemer

Jep, sleutel ergens bestellen met transponder baard laten slijpen en inleren met de op-com.

yup

Voor de duidelijkheid, het gaat om een sleutel met afstandsbediening, dus dat kan ook?

En waar kan ik een sleutel vinden met transponder? Je kan wel behuizingen voor de sleutels vinden, dat is geen probleem, maar met transponder lijkt onmogelijk te vinden?

Opeltje17
            Deelnemer

Deze: buysell/single_ad.php?ad_id=11477

Deze meneer heeft ook wel een transponder voor je even vragen, dan alleen een sleutel baard kopen slijpen en de boel in leren ;)

yup

Ok ik ga het doorgeven.

Maar voor de duidelijkheid? Een 2ehands transponder, plus programmeren met opcom is genoeg om de sleutel te laten werken in een andere auto?

Bij veel auto’s kan je die transponder niet meer opnieuw programmeren volgens mij???

Opeltje17
                Deelnemer

Hij heeft nieuwe lege transponders! je kan ze idd maar 1x programmeren.

yup

Ow ok LOL. Duidelijk thx, ik geef dit door aan die maat van me dit is zeker handig!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.