Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra G 2001 – Cruise Control
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 februari 2014 om 15:46 #17263806
Hallo,
Ik zou graag een keer cruise control willen inbouwen in mijn Astra.
Nu heb ik de stuurkap eraf gehaald maar kon de vaak genoemde stekker niet vinden.
Mijn wagen heeft wel de vereiste 2 remschakelaars en een uitsparing voor de koppeling schakelaar al weet ik niet echt de kabel voor die te vinden.
Waar zouden de kables verstopt kunnen zitten en als ze er simpelweg niet zijn, is het dan erg moeilijk deze aan te leggen ?
1 februari 2014 om 19:29 #18214974Had je ook de onderste stuurkap er van af.
Kan best zijn dat ze hem ergens goed hebben ingepakt.En voor de stekker van de koppeling schakelaar moet je die onderste plaat bij de pedalen even weghalen.
1 februari 2014 om 19:36 #18214975Had wel een deel er af, maar misschien dat hij inderdaad daar helemaal onder zit.
Zal morgen de onderste eens vakkundig demonteren.1 februari 2014 om 22:24 #18214976Bij mijn eerste astra zat ie niet heel ver weggestopt, de stekker aan de hendel is nl ook niet megalang. Hij zat daar in tape aan de knipper draden vast.
Zie ook deze foto van een andere Astra
http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php/568814-Project-Linea-Oro/page4″ onclick=”window.open(this.href);return false;Bij mijn huidige astra ziet ie er helemaal niet voorbereid, zelfs niet op de ECU plug, plannen zijn er om deze nog eens in te bouwen.
1 februari 2014 om 22:29 #18214977Hmmm, ik heb vanmiddag goed gekeken en kon hem niet vinden. Maar zoals Blue-Dragon zei, misschien zit hij ergnes in de onderste kap verstopt.
Zo niet, dat heb ik gelukkig een stapel schema’s zodat ik weet hoe ik het moet aansluiten :D2 februari 2014 om 18:52 #18214978Ik heb vandaag beide kappen eraf gehaald en niets kunnen vinden. Zou hij misschien in de kabelgoot kunnen zitten die naar achteren loopt?
Heb die niet open gemaakt omdat dat volgens mij meer werkt wordt :)Ik had volgens mij ook ergens eerder gelezen dat als je astra G witte knipper lichten heeft dat de kans nihil is dat het is voorbereid, klopt dat ?
Mijn astra heeft namelijk witte knipperlichten.2 februari 2014 om 20:17 #18214979Mijne heeft ook witte knippers.
Je kan ook kijken of je X2 stekker is voorbereid! Misschien is ie enkel in het motorruim voorbereid maar binnenun niet.5 februari 2014 om 12:26 #18214980Ik heb evt ook nog wel zo’n los stekkertje voor je waar de 4 draden uitkomen, had er ooit 2 van de sloop gehaald, omdat ie bij mij ook niet weg getaped zat.
Als je interesse hebt hoor ik t wel, dan stuur ik m wel toe. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.