Astra G 1.7dti. ( turbo vraag)

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G 1.7dti. ( turbo vraag)

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    shaktibiharie
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ik heb een 1.7dti hier staan met 75pk. Erg sloom nu dacht ik aan een turbo upgrade. Om een leh of let turbo te laten aanpassen. Zou dit gaan werken en wat zou ik meer moeten laten aanpassen om het werkend te krijgen?

Mvg
      Shakti

KRSA2000
      Deelnemer

Begin er niet aan… een diesel draait te weinig toeren om een leh of let fatsoenlijk op te spoelen

KRSA2000
        Deelnemer

(Begin eerst met chippen)

shaktibiharie
          Deelnemer

Chippen is juist onhandig om gelijk te doen. Anders blijf je na enkele aanpassingen herprogrammeren

KRSA2000
            Deelnemer

Ik bedoelde eigenlijk, alleen chippen en laat de turbo ombouw achterwege. Gaat meer geld en moeite kosten dan wat het oplevert.
              Je kan beter investeren in een andere blok.

Dolby
              Deelnemer

Laat je diesel chippen en er gaat een wereld van verschil komen. Ik heb dat ook jaren geleden met mijn 2.0 16V DI (x20DTL) laten doen was ook erg traag op de snelweg vooral met inhalen. Maar na het chippen was alles prima in orde. Ben van 82PK met 185nm naar 110PK met 245nm gegaan. En dat reed daarna heerlijk. dat was mijn beste investering die ik aan mijn diesel heb uitgevoerd. Als ik ooit nog eens een diesel zou rijden is het eerste wat ik zou doen laten chippen. Want bij turbo blokken is het chippen zeer zeker de moeite waard. :thumb

ps: een benzine turbo kun je niet vergelijken met een benzine turbo de werking is namelijk anders.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.