astra f verlagen

Forumindex Forums Modellen Astra astra f verlagen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #18072193
    Hustll
      Lid sinds:
      1 October 2012

      ik heb 3 weken geleden me astra verlaagd naar 60/40 met een schroefsetje,
      inderdaad alle velgen er af en dan zijn het geloof ik 4 bouten die je los draait kan niet missen.
      en het rijdt echt geweldig.. behalve op klinkerwegen.

      #18072194
      trashmetal
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 February 2007

        @marco_tds wrote:

        @trashmetal wrote:

        dus in 1 uur en 5 minuten kun je dit gedaan hebben, knap

        en je veer kan wel naast de schotel komen te zitten aan de voorzijde
        als je achter ook -60 veren hebt geplaatst en daar bij vrijhangen van de wielen ook veel speling hebt
        speel je met je leven want die kunnen er helemaal van onder klappen
        of je rijd altijd als een opa, dan ben je safe :D

        als je goed hard door een bocht gaat komt het grootste deel van het gewicht van de auto op een kant te hangen
        zodat dus de veerpoot aan een kant ingedrukt word, en de andere kant uit getrokken….
        en zo kan dus aan de voorzijde de veer naast de schotel komen te zitten, of op de rand kun je het beter noemen
        aan de achterkant zou hij er zelfs vanonder kunnen klappen als de speling te veel is

        en een originele schokbreker is berekend op een bepaalde slag/diepgang
        met -60 zit je al over de helft dus is de kans heel groot dat ze lekslaan
        haal de plastic topjes van je toplagers er maar eens af

        NOGMAALS…
        verlagen met originele schokdempers kan tot – 35 a -40
        lager heb je kortere nodig
        en hier in nederland komt je auto gewoon door de keuring als je het juist monteert, al ligt ie op de straat

        En wat typ ik dan een paar posts terug ? Misschien was begrijpend lezen moeilijk bij jou ik weet het niet..
        Ik citeer mijn vorige post; je originele schokdempers zijn zoiezo te lang als je in combinatie verlagingsveren steekt… Daar zijn die originele schokdempers ook niet voor gemaakt hè.
        Ik met mijn TDS hard door een bocht… :???: , tis geen circuitauto dus waarom zou ik hard ermee gaan rijden, die dient louter en alleen voor droog op mijn werk te geraken. Men TDS heeft amper is de 140 aangetikt op de autostrade :wors

        Tjonge jonge jonge jonge jonge wat ben jij een eigenwijze flapdrol zeg
        Gebruik de zoekfunctie maar eens dan zul je overal zien

        DAT JE TOT -4CM KAN MET ORIGINELE SCHOKDEMPERS LAGER HEB JE KORTERE NODIG!!!!!!

        nu ga ik hier verder niet meer posten in dit topic want raak het beu
        mensen zoals jij verpesten het Opelforum
        ik wil mensen helpen met GOEDE adviezen
        en NIET met oplossingen waar de gemiddelde beunhaas zelfs NEE! van moet schudden!!

        #18072195
        marco_tds
          Lid sinds:
          13 May 2012

          @trashmetal wrote:

          @marco_tds wrote:

          @trashmetal wrote:

          dus in 1 uur en 5 minuten kun je dit gedaan hebben, knap

          en je veer kan wel naast de schotel komen te zitten aan de voorzijde
          als je achter ook -60 veren hebt geplaatst en daar bij vrijhangen van de wielen ook veel speling hebt
          speel je met je leven want die kunnen er helemaal van onder klappen
          of je rijd altijd als een opa, dan ben je safe :D

          als je goed hard door een bocht gaat komt het grootste deel van het gewicht van de auto op een kant te hangen
          zodat dus de veerpoot aan een kant ingedrukt word, en de andere kant uit getrokken….
          en zo kan dus aan de voorzijde de veer naast de schotel komen te zitten, of op de rand kun je het beter noemen
          aan de achterkant zou hij er zelfs vanonder kunnen klappen als de speling te veel is

          en een originele schokbreker is berekend op een bepaalde slag/diepgang
          met -60 zit je al over de helft dus is de kans heel groot dat ze lekslaan
          haal de plastic topjes van je toplagers er maar eens af

          NOGMAALS…
          verlagen met originele schokdempers kan tot – 35 a -40
          lager heb je kortere nodig
          en hier in nederland komt je auto gewoon door de keuring als je het juist monteert, al ligt ie op de straat

          En wat typ ik dan een paar posts terug ? Misschien was begrijpend lezen moeilijk bij jou ik weet het niet..
          Ik citeer mijn vorige post; je originele schokdempers zijn zoiezo te lang als je in combinatie verlagingsveren steekt… Daar zijn die originele schokdempers ook niet voor gemaakt hè.
          Ik met mijn TDS hard door een bocht… :???: , tis geen circuitauto dus waarom zou ik hard ermee gaan rijden, die dient louter en alleen voor droog op mijn werk te geraken. Men TDS heeft amper is de 140 aangetikt op de autostrade :wors

          Tjonge jonge jonge jonge jonge wat ben jij een eigenwijze flapdrol zeg
          Gebruik de zoekfunctie maar eens dan zul je overal zien

          DAT JE TOT -4CM KAN MET ORIGINELE SCHOKDEMPERS LAGER HEB JE KORTERE NODIG!!!!!!

          nu ga ik hier verder niet meer posten in dit topic want raak het beu
          mensen zoals jij verpesten het Opelforum
          ik wil mensen helpen met GOEDE adviezen
          en NIET met oplossingen waar de gemiddelde beunhaas zelfs NEE! van moet schudden!!

          Ik ben niet eigenwijs, U leest gewoon niet goed.
          Een forum dient voor meningen te geven dacht ik, maar schelden ???
          Wat dat je ook zegt over verlagen boeit mij niet, jij hebt kenbaar jou mening, ik de mijne.
          ORIGINELE SCHOKDEMPERS + VERLAGING is zoiezo NO GO, je dempers blijven te lang in combinatie met een kortere veer… Originele schokdempers zijn te zacht voor toch wel zeer harde stugge veren.

          #18072167
          petrolhead
            Lid sinds:
            13 August 2010

            marco_tds wil je anders eens een keer mee naar een meeting in de buurt

            #18072168
            marco_tds
              Lid sinds:
              13 May 2012

              Ja tuurlijk, zeg maar waar en wanneer, kijk ik effe of ik ook kan :).
              Ik meen te hebben gehoord dat er elke dinsdag ergens wat gepland stond ?

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.