Astra F trillende achterklep????

Forumindex Forums Modellen Astra Astra F trillende achterklep????

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269313
    RMA
      Lid sinds:
      12 August 2012

      Hallo allemaal!

      Ik heb al sinds de aanschaf van mn F een klein probleem wat eerder irritant is dan een echt probleem.
      Tijdens het rijden klinkt het soms alsof de achterklep aan het trillen is?????
      Het is een echt trillend geluid dat duidelijk van de achterkant komt en komt enkel voor bij ondertoeren of bij veel toeren maken met de motor. tussen de 100 en 120 is het geluid altijd daar hierboven of eronder is het weg. heb zelf al eens gekeken en emrkte dat de rubberestrip die er loopt in t midden gescheurd is en er een stuk mist. Zou dit de oorzaak kunnen zijn?? Want het geluid is erg vervelend aan het worden. Alvast bedankt!

      #18262728
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        Tja…waar gaan we beginnen. Kentekenplaat, achterplaat tussen de achterlichten, 3e remlicht, kapjes aan de binnenzijde, ruitenwissermotor, etc etc.

        Toch iemand meenemen in de kofferbak :D

        #18262729
        RMA
          Lid sinds:
          12 August 2012

          Das een idee hahaha misschien als ze de winter heeft overleeft aan monteur meegeven en kan die eens kijken. Ga wel alle delen eerst zelf nog eens na kijken of ik het vind want wachten tot het voorjaar is me wat lang :P

          #18262730
          b07
            Lid sinds:
            24 February 2009

            denk dat je de tril geluiden dan ook wel zal horen als je met je hand op de achterklep slaat, dan hoor je zo waar het zit

            #18262731
            GOGOGO_1555
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2012

              heb het een tijdje terug ook gehad bij mij was het de Centrale vergrendeling in de achterklep (grijze kast zit met 2 schroeven)

              klep open en wat zachte tikken geven en luisteren waar je het hoord

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.