Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra F station interresant voor export ????
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 maart 2013 om 18:05 #18120758
is maar net hoe der mee omgegaan is ,tis dat ik gewoon wat belastingvrij wil ,anders was deze ook niet weg gegaan .ook met mijn slechte rug zitten de stoelen erg goed na een lange afstand.
maarja waarom veel betalen als je de ruimte toch niet nodig bent en goedkoper uit kunt wezen in deze toch al dure tijden29 maart 2013 om 18:07 #18120759tsja, ben wel eens aan het twijvelen geweest om de f weg te doen voor een belasting vrije auto.
maar op een 1 of andere manier heb ik ook graag weer een f.
de corsa die ik hier voor had was gewoon 3x niks vond ik.
dalijk ruil ik mijn f in voor een oldtimer en kan ik er ook totaal weer niet aan wennen haha.
plus dat de onderdelen van de oldtimers ook zeldzamer zijn en daardoor dus duurder ;)maar zo mooie dikke senator automaat of zo lijkt me ook echt wel vet haha
29 maart 2013 om 18:55 #18120760een sennie automaat is erg leuk ,maar in het verbruik niet zo hoor ,zeker niet in deze tijden .kun je beter met een F rijden met een verbruik van 1op14 gemiddelt.
wil zelf iets van een manta,rekord of zoiets terug hebben .
heb al heel wat oldtimers gehad en geloof me rijden super en ach de onderdelen vallen best mee om te vinden als je de weg kent29 maart 2013 om 20:33 #18120761Geld wat je uit bespaar aan belastingen kan je in de tank gooien en hou je nog geld over.
29 maart 2013 om 20:45 #1812076277 per 3 maand.
plus dat de verzekering ook goedkoper word.
alles bij elkaar wel goedkoper.
hmm, k moet nog maar eens goed na gaan denken haha29 maart 2013 om 20:47 #18120763Uiteraard de verzekering ook.. Ik betaal voor de 2300kg zware Dodge 65 PERjaar verzekering op MIJN naam :mrgreen:
29 maart 2013 om 20:49 #18120764ik nu 28 per maand :angel :angel
(wa+)29 maart 2013 om 20:50 #18120765Netjes al.. meeste betalen het dubbele.
29 maart 2013 om 21:40 #18120766met een oldtimer ben je veel goedkoper uit en heeft ook nog charme .neem een manta of een b commodore daar zit een lijn in :wub
heb in het verleden heel wat van die bakken gehad en geloof me soepkiepe dat valt je niet tegen ,of effe iemand vragen die je kent die een oldtimer heeft of je effe stukkie rijden mag om te feeling te krijgen29 maart 2013 om 21:57 #18120767@mantadevil wrote:
met een oldtimer ben je veel goedkoper uit en heeft ook nog charme .neem een manta of een b commodore daar zit een lijn in :wub
heb in het verleden heel wat van die bakken gehad en geloof me soepkiepe dat valt je niet tegen ,of effe iemand vragen die je kent die een oldtimer heeft of je effe stukkie rijden mag om te feeling te krijgenex overbuurman van me had een senator en commodore, de commodore (automaat) heb ik wel eens een rondje mee gereden, das echt wel relax ja.
een andere buurman van mij heeft een rekord, en een d kadett.
een broer van een buurman heeft een manta, rekord, en weet ik wat die allemaal heeft of had haha.
dus die dingen staan zeer geregeld hier in de straat.
ik moet zeggen dat ik dan de grotere modellen zoals de commodore en senator en zo dan ook echt wel mooi vind.
zo d kadett heeft mij altijd wel mooi geleken, maar heb me toch eens bedacht dat ik graag een achterwiel aandrijving wil, en daar valt de d kadett niet onder ;)
wie weet dat er nog wel eens zoiets komt, dingen zijn voor mij alleen best prijzig.
maar je weet nooit wat je op je pad komt haha ;)29 maart 2013 om 22:03 #18120768ligt er aan zag van de week een E rekord op mp staan van 400 euro ,wel met werk maargoed geen gekke prijs.
een sennie,monza,commodore ,manta,b ascona en dat soort auto’s vragen ze best geld voor ja .maar tegenwoordig een zespitter rijden is niet leuk meer ,heb hier nog een dodge b250 staan op lpg ,maar das niet leuk meer is slurp bij elke keer dat je gas in trapt hahahaha30 maart 2013 om 07:02 #18120769Stations en sedans zijn intressant voor de export… 3deurs HB hebben ze niks aan.
Naar Polen e.d. landen zal het wel voor onderdelen zijn ofzo…
Maar vooral de sedans zijn geliefd in Afrikaanse landen..Als je post krijgt… Bel dan eens je vaste garage op en vraag of ze je gegevens doorspelen.
Ze zullen het niet direct aan een handelaar geven, maar er is vast wel een overkoepelende instantie.Alles voor de provisie…
Ga maar na, koop je nieuw of 2dehands een lening is altijd mogelijk.
Laat je je bij de dealer verleiden, dan krijgt die aardige verkoper zo’n 300/350,-… Dankzij jou.
De baas zal ook nog wel een 100/150,- krijgen voor de administratieve rompslomp.
En jij krijgt een BKR registratie. 2dehands werkt net zo…De provisie zal wel niet zo groot zijn voor 1 persoon met alle gegevens zoals brandstof kmstand onderhoud adresgegevens enz…
Maar als je genoeg kentekens en adressen hebt..30 maart 2013 om 08:41 #18120770Daar zeg je wat ja zou heel goed kunnen ,elk jaar krijg ik van verschillende bedrijven een brief dat mijn auto voor de apk moet .
Enkel hoe komen ze aan je adres mijn auto komt niet in een garage voor onderhoud enkel eens per jaar apk .ook heb ik hem particulier gekocht .2 april 2013 om 18:15 #18120771Zonet weer telefoon van een export bedrijf ,eerst auto afkraken wand is kale versie zonder electrische ramen blablabla.
maar bood uiteindelijk 450 toch de hoogste tot nu toe ,maar ze bekijken het maar ,verkoop hem liever voor dat geld aan een patriculier die er nog plezier aan beleeft .3 april 2013 om 07:41 #18120772@soepkiepe wrote:
heb die van mij er een tijdje terug ook eens op gezet om te zien als er nog wat leuks geboden word.
heb die zelfde dag (19 maart) een bod van 200 gehad, verder nog niks, ook geen mail oid, dus denk wel dat ze speciaal station of zo zoeken.die gasten zoeken allemaal autos met airco. maakt ze niet echt veel uit of de auto er heel goed uit ziet
3 april 2013 om 08:26 #18120773@lukelaaf wrote:
@soepkiepe wrote:
heb die van mij er een tijdje terug ook eens op gezet om te zien als er nog wat leuks geboden word.
heb die zelfde dag (19 maart) een bod van 200 gehad, verder nog niks, ook geen mail oid, dus denk wel dat ze speciaal station of zo zoeken.die gasten zoeken allemaal autos met airco. maakt ze niet echt veel uit of de auto er heel goed uit ziet
dat ben ik dan weer niet helemaal met je eens denk ik :)
mantadevil heeft een gl, heeft GEEN airco, krijgt wel biedingen voor export.
astratd heeft een diesel, ook GEEN airco, wel biedingen voor export.beide gevallen weet ik vrijwel zeker dat ze geen airco hebben, al durf ik mijn auto er niet om te verwedden haha :P:P
wat ik wel weet is dat beide auto’s een station zijn en mijne niet.
en die van gerrit, die heeft hem ook op speurders zonder een mail of bod, is ook weer een 3 deurs net als mijne.
dus ik denk toch echt wel dat de uitvoering er mee te maken heeft ;)3 april 2013 om 09:38 #18120774Dan kan ook wel. Onzo oude f station is naar Libië gegaan en die gaste vroegen ook voor airco. Die zat er op maar was al een jaar of 4 á 5 jaar leeg.
groeten Luke
3 april 2013 om 09:54 #18120775Ik heb een young uitvoering zonder airco,electrische ramen ,airbacks en meer van die shit wat stuk gaan kan ;) .
waar ze heen gaan maakt mij niet uit als ze maar betalen wat ik vraag :jerry3 april 2013 om 10:05 #18120776http://opel.ruilen.nl/61605-opel-astra-gl-1994.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
:jerry :jerry :jerry
3 april 2013 om 10:10 #18120777of je dat gaat lukken ,ik heb de mijne ook al een tijdje te ruil staan ,tegen manta,maar komt geen enkel reactie.
maar Mercedes????? ben je van je geloof afgevallen3 april 2013 om 10:45 #18120778kom op, zo dikke 500 of 280? das toch echt wel een dikke bak of niet?
ik rijd liever zo dikke benz dan een kleine opel haha
zeg nou zelf..
3 april 2013 om 10:49 #18120779500sec is leuk ,maar denk je nou echt dat ze die ruilen tegen een astra van 94 hahahaha.
zelfs een sloper is meer waard dan een astra .
mischien een keer een 190 wat ze willen ruilen maar daar wil je toch niet in rijden ,doe mij dan maar een kleine opel.3 april 2013 om 10:54 #18120780eenkadett city of zo is echt veel te klein voor mij denk ik.
een d kadett vind ik ook ng wel leuke auto’s, maar ik wil de “charmes” van de achterwiel aandrijving eens weten haha
dus dan valt helaas de d kadett al af, al moet ik zeggen dat ik wel ga twijvelen als ze mij een mooie aanbieden.
een benz 190 vind ik ook nog wel leuk, maar dan voor er bij, niet om mijn astra te ruilen.
de advertentie van mij is ook niet serieus bedoeld he, al zou ik een goed aanbod niet afslaan natuurlijk.
maar ik weet zelf ook wel heel goed dat er geen 1 is die mijn f wil hebben tegen zijn 500 sec of zo.maar uhh we gaan erg -offtopic -offtopic bedenk ik mij net.
in het topic waar slap gelul en off topic toegestaan is had ik het ook al neer gezet, laten we daar evrder gaan over die ruil :P
laten we hier lekker ontopic gaan weer :)3 april 2013 om 11:29 #18120781Mooie is dat ik nu al voor de 2e keer gebeld ben door zelfde bedrijf hahaha en elke keer zelfde bod doen .
heb ze net gevraagd of ze geen hollands verstaan en ik geen kamelen handel doe, werd die man boos .
ik niet snap waarom :jerry :jerry3 april 2013 om 19:14 #18120782Heb al verschillende inruilers aan geboden op de Dodge.
1x 420sec
1x 560sec (roestig)
1x 250T 200-serie1x 280se
1x 500selHelaas geen 300TDT station diesel :swear
Prijzen liggen gevoelig Soepkippie bij die s-klassens zijn toch vanaf 1980 gemaakt tot 1991 de echte harde vind je pas vanaf 86/87
de oudere moet je geluk hebben dat ze import zijn van de landen waar niet word gestrooid of 1ste eigenaar maar daar betaal je ook voor.Voor een 560SEL ( L ) lange uitvoerig van 91 met 50.000km betaal je een dikke 19.000,- voor. :wors :wub
Onderhoud valt reuze mee, aan gezien jou kmtrage.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.