Astra F start niet meer

Forumindex Forums Modellen Astra Astra F start niet meer

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    tmug

Heeft bij mij ook een tijdje geholpen bij de koppakking.

Hoeperdoeper

Tis het proberen ewl waard natuurlijk, van de week eens op jacht naar zo’ n pil. Baat het niet …..

Hoeperdoeper

even een update, pil erin gegooid maar nog altijd geen werkend motortje…. Vooralsnog dus nog maar op de fiets :cry

TonSR

goed dan koop je dat blokje bij de sloper ,kan je daar de geschiedenis van
            nee dus geef je 250 uit aan iets wat maar afwachten is,stel je even
            voor hangt het blokkie er in starten lager reutel,of ook koppaking stuk
            ben je net zo ver,even rond neuzen wat informeren denk dat je voor kop
            pakking rep wel voor minder als`bij de vod terecht kan
            vgr tonsr.

Hoeperdoeper

in zekere zin ben ik het wel helemaal met je eens echter geeft de Brinckhorst wel de garantie dat er het een goedlopend blokje is.. De vraag is natuurlijk: hoe lang loopt het nog goed want idd er is geen historie bekend. En wat het vervangen van de koppakking zelf betreft heb ik al bij diverse garages geïnformeerd maar niemand komt onder de 350 euri..

TonSR

ben je 100 euro duurder uit als blok van de sloop ,echter hoef je voor die
                100 euro geen blok te vervangen met alle risico van dien,mijn mening is voor 350 de kop laten doen,maar ik kan niet in jouw knip kijken.
                vgr tonsr.

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.