Hoi allemaal ben nieuw hier en heb een probleem met mijn astra.
Astra F 1995 1.6 16v .
Tijdje terug starte de auto niet , startmotor draaide ook niet rond , bij omdraaien van de sleutel gebeurd er gewoon helemaal niets.
Auto aangedrukt en naar de garage gebracht , heeft daar een uur of 2 gestaan en de monteur belde me terug dat hij niets kon vinden en de auto starte gewoon.
Hierna maanden niks geen last tot van de week zelfde probleem weer , heb de auto laten staan en een uur of wat later weer geprobeerd en starte gewoon weer.
Vanmorgen even weggeweest en na een ritje van 2 km auto weggezet en starte na 5 minuten weer niet , na een 2e keer wel.
Thuis aangekomen wilde ik na een uurtje weer even weg en zelfde probleem weer , heb nu al uren geprobeerd maar er gebeurd helemaal niets.
Accu zit vol , tijdens starten kan ik ook niet zien dat de dashbordlampjes minder gan branden o.i.d.
Weet iemand wat het zou kunnen zijn ?
Volgens de monteur zaten de kabels etc goed , heb vanmiddag ook een aparte dikke kabel vanaf de accu naar de motor gelegd ( massa) ook dit gaf geen resultaat.
Hoort er volgens mij ook niet zodra je auto op kontakt (wanneer het acculampje op dashbord aangaat) zet ergens een relais in te komen ? Hoor namelijk niks.
Ik heb ervaring met een andere auto waarbij ook uiteindelijk een relais defect was waardoor de auto ook niet starte.