Astra F start niet

Forumindex Forums Modellen Astra Astra F start niet

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Casa
    Deelnemer

Hoi allemaal ben nieuw hier en heb een probleem met mijn astra.
      Astra F 1995 1.6 16v .
      Tijdje terug starte de auto niet , startmotor draaide ook niet rond , bij omdraaien van de sleutel gebeurd er gewoon helemaal niets.
      Auto aangedrukt en naar de garage gebracht , heeft daar een uur of 2 gestaan en de monteur belde me terug dat hij niets kon vinden en de auto starte gewoon.
      Hierna maanden niks geen last tot van de week zelfde probleem weer , heb de auto laten staan en een uur of wat later weer geprobeerd en starte gewoon weer.
      Vanmorgen even weggeweest en na een ritje van 2 km auto weggezet en starte na 5 minuten weer niet , na een 2e keer wel.
      Thuis aangekomen wilde ik na een uurtje weer even weg en zelfde probleem weer , heb nu al uren geprobeerd maar er gebeurd helemaal niets.
      Accu zit vol , tijdens starten kan ik ook niet zien dat de dashbordlampjes minder gan branden o.i.d.
      Weet iemand wat het zou kunnen zijn ?

Grtz Casa

koenelsenaar
      Deelnemer

Massa goed?

Casa
        Deelnemer

Volgens de monteur zaten de kabels etc goed , heb vanmiddag ook een aparte dikke kabel vanaf de accu naar de motor gelegd ( massa) ook dit gaf geen resultaat.

IMpY

startmotor die af en toe vasthangt! Nieuwe en probleem is weg lijkt mij…

Groeten Twan

Casa
            Deelnemer

Hoort er volgens mij ook niet zodra je auto op kontakt (wanneer het acculampje op dashbord aangaat) zet ergens een relais in te komen ? Hoor namelijk niks.
              Ik heb ervaring met een andere auto waarbij ook uiteindelijk een relais defect was waardoor de auto ook niet starte.

Grtz Casa

wim-v6
              Deelnemer

1: Draait de startmotor niet???

– Startmotor of contactslot kapot.

2: Slaat de motor niet aan???

– Motorprobleem

===========================================================================

Tijdens starten hoort de verlichting wel in te zakken door stroomgebruik van de startmotor.

===========================================================================

Willem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.